معتادان آباده از دست این مرد عاصی شده بودند / بازداشت مرد میلیاردر

پزشک قلابی با یک میلیارد ریال اخاذی در آباده دستگیر شد .فرمانده انتظامی شهرستان آباده گفت: پزشک قلابی که با ادعای ترک اعتیاد و درمان معتادان از آنها یک میلیارد ریال اخاذی کرده بود، در این شهرستان دستگیر شد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی، جمعه اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آباده، پس از مطلع شدن از اینکه فردی با معرفی خود به عنوان پزشک و بدون داشتن هیچگونه تخصص و یا مجوزی در این شهرستان، اعتماد معتادان را جلب کرده و با اخاذی و دریافت مبالغ زیاد، به ظاهر اقدام به درمان آنان می‌کند، بررسی این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

معتادان آباده از این پزشک قلابی ترس داشتند

به گزارش رکنا، وی افزود: با توجه به تهدید جدی علیه بهداشت شهروندان، معتادان و همچنین دخالت متهم در امور پزشکی، ماموران با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری این پزشک قلابی شدند.

مسعودی بیان کرد: این متهم به بزه انتسابی خود مبنی بر اخاذی یک میلیارد ریال از ۱۵ نفر از معتادان این شهرستان اقرار کرد و در بازرسی از مخفیگاه او، یک هزار و ۵۰۰ بسته انواع قرص‌های روان گردان، کدیین و مرفین، ۲ دستگاه فشار خون، انواع تجهیزات حجامت، تزریقات، سوزن و نخ‌های مخصوص جراحی کشف و متهم برای سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 663047 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟