آزادی 143 زندانی قزلحصار کرج

مدیر ندامتگاه قزلحصار کرج اعلام کرد که ۱۴۳ مددجو در اجرای طرح پایش و غربالگری زندانیان با حضور معاون دادستان تهران در این ندامتگاه آزاد شدند.

به گزارش رکنا ، اشکان کمالی اظهار داشت : این آزادی ها در اجرای بخشنامه اخیر رییس قوه قضائیه مبنی بر اجرای طرح پایش و غربالگری زندانیان با استفاده از مرخصی ۲۴ ماهه پایان حبس انجام گرفت .

طرح پایش و غربالگری زندانیان ویژه چه افرادی است؟

وی ادامه داد: این طرح ویژه مددجویانی است که در طول تحمل حبس به مرخصی اعزام نشده و با توجه به سیاست های ساز مان زندان ها دارای حسن اخلاق و در یکی از واحدهای اشتغال و فرهنگی مشغول بکار بوده اند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح جزو امتیازات فوق العاده فرهنگی است که مددجویان با حضور در کلاس های اعتقادی و حرفه آموزی از آن بهره مند می شوند.

تشریح اقدامات در طرح پایش و غربالگری زندانیان

کمالی گفت: طرح پایش و غربالگری زندانیان از 20 آبان ماه سال جاری در زندان قزلحصار کرج آغاز شده و تاکنون ادامه داشته است.

وی خاطرنشان کرد: غربالگری زندانیان در خصوص زندانیان فاقد ملاقات کننده با جرائم سبک، متهمانی که در زمان مقرر برای ادامه بازداشت آنان تصمیم گیری نشده و یا کسانی که مستحق برخورداری از ارفاق قانونی همچون آزادی مشروط، تعلیق اجرای مجازات و امثال آن می باشند، در این طرح بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته اند.

کمالی افزود: تلاش شده با دقت نظر تمام پرونده های مددجویان بررسی تا بتوانیم اهداف این بخشنامه را به بهترین نحو اجرا کنیم.

ندامتگاه قزلحصار یکی از چهار زندان مستقر در کرج است .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 662267 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟