بخاطر بیماری پدرم لباس پلیس پوشیدم / اعترافات یک باجگیر خیابانی

مرد جوان برای اینکه کرایه ماشین ندهد و کارهای بیمارستان پدرش را انجام دهد لباس پلیس به تن کرد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ سلمان آدینه وند فرمانده یگان امداد تهران گفت: فردی به واحد گشت انتظامی قرارگاه شرق یگان امداد که در حال گشتزنی در محدوده خیابان امام علی «ع» تقاطع پیروزی بود، مراجعه و اعلام کرد، «یک نفر با لباس نیروی انتظامی قصد اخاذی از وی را داشته که با دیدن واحد گشت از کار و قصد خود صرف نظر کرده و سریعا متواری و موقعیت را ترک کرده است.

خرید لباس پلیس برای نپرداختن کرایه تاکسی

وی بیان داشت: مشخصات شخص مذکور از شهروند اخذ و ماموران پلیس در گشت زنی هدفمند موفق می شوند فرد را در حالیکه بر روی لباس ناجا یک گرمکن ورزشی به تن کرده بود شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم که ملبس به لباس سبز ناجا، آرم بازو ستاد و فرماندهی، کلاه کج مشکی و درجه ستوان دومی بود در لحظات اولیه با سوالات فنی ماموران پلیس مواجه شد و بعد از پاسخ های ضد و نقیض و قانع نشدن ماموران لب به اعتراف گشود وگفت، دیروز این لباس را از میدان امام حسین (ع) تهیه کردم که کارهای بیمارستان پدرم را با آن راحت تر انجام دهم و کرایه تاکسی و بلیط مترو نخرم.

بنا بر این گزاشر، در نهایت مامور قلابی برای بررسی بیشتر ابعاد جرم به پلیس پیشگیری تحویل داده شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 661806 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟