دستگیری شرور معروف کرج / او  تحت تعقیب بود

یکی از اراذل و اوباش های سابقه دار به جرم ایجاد نزاع های خیابانی توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ سید مجید فیض جعفری، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت عمومی استان، مشخص شد یکی از اوباش شناخته شده استان البرز که به جرائم متعدد تحت تعقیب پلیس و مراجع قضایی قرار داشته، در یکی از مناطق کرج اقدام به تشکیل باند سرقت و فروش مواد مخدر کرده و اعمال مجرمانه انجام می دهد که بلافاصله دستگیری متهم در دستورکار ماموران قرار گرفت.

اوباش تحت تعقیب در البرز دستگیر شد

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز با بیان این که متهم بسیار حرفه ای عمل کرده و دائم در حال نقل مکان بود، افزود: در ادامه ماموران با رصد تحرکات نامبرده مخفیگاه اصلی او را در منطقه ماهدشت کرج شناسایی کرده و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه این اوباش و سارق حرفه ای را دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

سرهنگ فیض جعفری گفت: متهم دستگیر شده یکی از اوباش شناخته شده منطقه کمالشهر کرج است که به جرم اوباشی گری، ایجاد نزاع های خیابانی، تخریب اموال عمومی و خصوصی، سرقت به عنف و فروش مواد مخدر تحت تعقیب پلیس و مراجع قضائی قرار داشت.

او با اشاره به کشف تعداد زیادی سلاح سرد از مخفیگاه متهم، افزود: خودروی متهم نیز که از آن در سرقت ها استفاده می کرد توقیف شد.

سرهنگ فیض جعفری با اشاره به انجام ادامه تحقیقات بر روی متهم گفت: به اوباش و کسانی که با نادیده گرفتن قانون امنیت و آرامش مردم را مختل می کنند هشدار می دهیم که به صورت دائم رصد شده و در صورت انجام کوچک ترین اشتباه در چنگال قدرتمند پلیس گرفتار خواهند شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 661184 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟