شلیک پلیس حشمت را زمینگیر کرد / او اتابک را به هم ریخته بود

  سارق حرفه ای خودرو در تهران توسط پلیس بازداشت شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه کرم یوسفوند گفت: هجدهم دی ماه کارآگاهان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده اتابک به یکدستگاه خودروی پراید دارای راننده مظنون شده که پس از استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص شد که خودرو دارای سابقه سرقت به تاریخ همان روز از محدوده کلانتری132نبرد است.

وی ادامه داد: راننده خودروی مسروقه به محض مشاهده خودروی پلیس اقدام به فرار کرده و بدون توجه به اخطارهای پلیس با انجام حرکات خطرناک و ایجاد تصادف عمدی با خودروهای عبوری به سمت بزرگراه بعثت متواری می شود.

دستگیری سارق پراید پس از تعقیب و گریز

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی اظهار داشت: به راننده خودروی مسروقه دستور ایست داده شد اما وی به صورت خلاف جهت وارد نازی آباد خیابان فرهنگسرا شد که به علت سرعت بسیار بالا و عدم کنترل، خودرو با جدول کنار خیابان برخورد و متوقف می شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم بلافاصله به صورت پیاده اقدام به فرار می کند که افسراکیپ برای جلوگیری از فرار وی و با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک تیر هوایی می کند و پس از طی مسافتی متهم به هویت «حشمت» دستگیر می شود.

یوسفوند خاطرنشان کرد: با دستگیری «حشمت» گزارش اولیه تنظیم و وی برای سیر مراحل قانونی تحویل معاونت مبارزه با سرقت وسائط نقلیه قرار گرفت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 661070 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟