ماجرای تیراندازی در سراوان / راه زن های مسلح دستگیر شدند

سارقان مسلح جاده‌ای در سراوان که اقدام به سرقت می‌کردند دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری ۲ سارق مسلح، که اقدام به سرقت اموال رانندگان خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی شهرستان سراوان می‌کردند خبر داد.

سردار " احمد طاهری ظهار داشت: در پی گزارش واصله مبنی بر اینکه چند سارق مسلح در یکی از محور‌های فرعی شهرستان سراوان اقدام به تیراندازی و سرقت مسلحانه اموال رانندگان خودرو‌های عبوری می‌کنند موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: به منظور دستگیری سارقان چند تیم عملیاتی از مأموران انتظامی شهرستان سراوان مأمور تأمین امنیت و کنترل محور فرعی مذکور شدند.

دستگیری سارقان مسلح جاده‌ای در سراوان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تلاش پلیس برای به دام انداختن سارقان ادامه داشت تا این مأموران در هنگام گشت زنی ۲ سارق مسلح را که به وسیله یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مسروقه قصد سرقت مسلحانه اموال یکی از رانندگان خودرو‌های عبوری را داشتند مشاهده و آن‌ها را در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند.

سردار طاهری با اشاره به کشف ۲ قبضه سلاح کلاش بهمراه ۲ تیغه خشاب و ۳۵ فشنگ جنگی از سارقان بیان داست: با انتقال این ۲ متهم به پلیس آگاهی مشخص شد آن‌ها علاوه بر سرقت مسلحانه در سال ۹۶ نیز مرتکب یک فقره آدم ربایی در شهرستان مهرستان شده و تحت تعقیب مراجع قضائی شهرستان مذکور بودند.

او در پایان خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۶ فقره سرقت مسلحانه جاده‌ای در سطح شهرستان سراوان اعتراف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 660574 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟