رسوایی در اداره ورزش

رئیس سابق اداره ورزش ملارد بازداشت شد.دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد با اشاره به بازداشت رئیس سابق اداره ورزش و جوانان ملارد به اتهام تحصیل مال نامشروع ، گفت: در خصوص پیشگیری از وقوع تخلفات و احقاق حقوق عامه مکرراً در زمان‌های مختلف به مدیران ادارات تذکر و هشدار می‌دهیم.
به گزارش رکنا، جواد جبله دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد امروز  اظهار داشت: ریاست سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان که چند ماه پیش نیز جابه‌جا شده بود، طی روزهای گذشته با تکمیل پرونده و صدور قرار قضایی مربوطه، بازداشت شد.

رسوایی یک مدیر در اداره ورزش ملارد

وی با اشاره به عنوان اتهامی تحصیل مال نامشروع افزود: در زمان حضور نیز مباحثی مطرح بود که البته پرونده کامل نبوده و در بخشی از این پرونده مبالغی اخذ شده و خریدهایی انجام گرفته بود و پرونده در دادسرای کارکنان دولت در دست پیگیری است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد با اشاره ارائه تذکرات و هشدارها به مسؤولان ادارات در جلسات و زمان‌های مختلف بیان داشت: هر زمان مدارک و مستندات کافی در خصوص پرونده‌ای موجود باشد برخورد قضایی صورت می‌گیرد و در راستای احقاق حقوق عامه با هیچ شخصی مماشات نمی‌کنیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 660426 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟