رسوایی 2 شهردار معروف دورود / هر 2 بازداشت شدند

 دادستان دورود گفت: ۲ شهردار سابق شهر دورود به اتهام اختلاس دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، بابک آزادی در رابطه با دستگیری 2 شهردار سابق شهر دورود اظهار داشت: در پی اعلام‌ جرم و پس از دریافت خبری از طریق پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مبنی بر اینکه مقداری از سیمان‌هایی که بابت عوارض تهاتر کردند یعنی کارخانه سیمان به شهرداری به‌ جای عوارضشان داده است این سیمان‌ها مصرفشان معلوم نیست، از سال 90 به بعد تا سال 98-97 معلوم نبوده مصرف کجاست؟ که این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی بابیان اینکه پرونده شهرداران سابق شهر دورود در دادسرای عمومی و انقلاب خرم‌آباد در حال بررسی است افزود: تحقیقاتمان را شروع کرده‌ایم به کارشناسی داده‌ایم و تا حدودی تخلفات شهرداران سابق شهر دورود محرز شد و پس‌ از آن پرونده را به دادسرای عمومی و انقلاب خرم‌آباد داده‌ایم و نیابت برای احراز شهرداران را دادند و ما آن‌هایی که مورد اتهام بوده را تفهیم اتهام کردیم و از پنج‌شنبه 16 بهمن‌ماه به خرم‌آباد فرستاده‌ایم.

دادستان شهرستان دورود عنوان کرد:2 نفر از شهرداران سابق در دورود دستگیر شدند در زمینه سایر متهمان احتمالی (دیگر شهرداران سابق) که دیگر ساکن دورود نیستند باید دادسرای عمومی و انقلاب خرم‌آباد اگر اتهامی است اقدام کند ولی فعلاً دو نفر از شهرداران سابق دورود در این ماه دستگیر شدند که اتهام آن‌ها اختلاس در امر سیمان (مشخص نبودن میزان مصرف سیمان) بوده است.

وی عنوان کرد: در زمینه سایر متهمان احتمالی مرتبط با این پرونده نیز تحقیقات ادامه دارد و به‌محض وصول نتیجه اطلاع‌رسانی انجام می‌شود این پرونده در حال رسیدگی است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 659128 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟