قتل مرد ملایری در وسط خیابان / 3 نفر بازداشت شدند

به گزارش رکنا، به دنبال درگیری بین چند نفر در یکی از خیابان‌های ملایر و کشته شدن یکی از این افراد در این نزاع ، قاتل فراری با تلاش پلیس آگاهی در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.

سرهنگ محمدباقر سلگی، فرمانده انتظامی ملایر اظهار داشت: به‌دنبال اعلام نزاع و درگیری بین چند نفر در یکی از خیابان‌های شهر ملایر، ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ با هماهنگی با دستگاه قضایی در صحنه حاضر شدند.

سلگی افزود: در این درگیری، فردی که مجروح شده بود، بلافاصله توسط عوامل مرکز اورژانس به بیمارستان انتقال یافت، اما پس از تلاش پزشکان برای مداوا، به علت شدت جراحت و آسیب‌های وارده در بیمارستان جان باخت.

دستگیری قاتل فراری و همدستانش در ملایر

او بیان کرد: در همین رابطه ماموران پلیس آگاهی و کلانتری حاضر در محل وقوع با جستجو و تحقیقات تخصصی و گسترده، اثری از ضاربان پیدا نکردند لذا تلاش اطلاعاتی و دقت نظر برای شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ملایر ادامه داد: سرانجام کمتر از 24 ساعت تحقیق و تفحص و کار اطلاعاتی و موفق ماموران پلیس آگاهی، مخفیگاه ضاربان در خارج از این استان شناسایی و در یک عملیات ضربتی هر سه متهم دستگیر شدند.

سرهنگ سلگی گفت: پس از انتقال ضاربان دستگیر شده به پلیس آگاهی و انجام تحقیقات فنی و تخصصی مشخص شد یکی از افراد دستگیر شده با مشارکت ۲ نفر دیگر اقدام به ضرب و جرح فرد مقتول کرده و از محل متواری شدند.

او علت وقوع این قتل را وجود اختلافات قبلی بین افراد درگیر بیان کرد و افزود: آگاهی و مراقبت والدین از وضعیت فرزندان و تلاش همسو و هدفمند خانواده و نهاد‌های اثرگذار برای احیای کارکرد‌های این نهاد، برای جلوگیری از وقوع این وقایع جبران‌ناپذیر بسیار اثرگذار است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 659033 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟