تیرباران مرد جوان در ایلام / پایان فرار قاتل مسلح

قاتل فراری پس ار ارتکاب به قتل در چرداول دستگیر شد.

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان قاتل فراری که سال گذشته در شهرستان چرداول با اسلحه گرم مرتکب قتل شده بود، دستگیر شده است.

به گزارش رکنا، دلاور القاصی مهر اظهار کرد: مردادماه سال گذشته و در جریان یک نزاع دسته جمعی در بخش شباب از توابع شهرستان چرداول، شخصی با اسلحه گرم یک نفر را به قتل می‌رساند و بلافاصله از محل متواری می‌شود.

قتل  خونین در چرداول

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و در راستای مطالبه مردمی و خانواده زیان دیده، پس از دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی و همچنین 2 نفر از همدستان قاتل، دستگیری قاتل فراری به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ القاصی مهر بیان کرد: قاتل فراری در این مدت با شگردهای مختلف و مهاجرت‌های خود به استان‌های کشور خود را از دید پلیس مخفی کرده بود.

وی افزود: در چند روز گذشته و با تشکیل تیم‌های مجرب کارآگاهان پلیس آگاهی، قاتل در یکی از استان‌های غربی کشور شناسایی و با دستور مقام قضایی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: پس از دستگیری قاتل و مطلع شدن خانواده مقتول، این خانواده زیان دیده با ارسال پیام‌هایی از اقدام پلیس در راستای دستگیری قاتل قدردانی کردند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 658001 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟