قتل عام 20 بــــرادر سلاخ در خیابان سراج تهران + جزئیات و عکس

به گزارش رکنا،ساعت 8 شامگاه یکشنبه 12 بهمن، صدای درگیری و ناسزاگویی بین چند مرد در خیابان سراج اهالی محل و همسایه‌ها را به خیابان کشاند. مردان با چاقو و قمه به جان هم افتاده و درگیر شده بودند. به‌دنبال این درگیری خونین، شاهدان ماجرا بلافاصله با پلیس تماس گرفته و مأموران کلانتری 126 فرجام راهی محل شدند.
با حضور مأموران در محل، نزاع خونین پایان یافت و آنها با جسد مرد جوانی مواجه شدند که روی زمین افتاده بود. 5 مرد دیگر نیز در این درگیری مجروح شده بودند که توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند. با توجه به وخامت حال یکی از مجروحان، او به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان منتقل شد و در حالی که در کما به سر می‌برد، کادر درمان تلاش خود را برای نجات مرد جوان ادامه دادند.
اما با مرگ مرد جوان، موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم اعلام و تحقیقات آغاز شد. با حضور تیم جنایی در محل، جسد به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران انتقال داده شد.
در ادامه تحقیقات مشخص شد که نزاع بین 20 برادر و شاگردان آنها رخ داده است. این برادران همگی از یک پدر و 5 مادر بودند. اما چند نفر از آنها در یک مغازه قصابی در خیابان سراج کار می‌کردند و بقیه در کشتارگاهی در میدان بهمن مشغول به کار بودند.

برادرهایی که در کشتارگاه کار می‌کردند گوشت مغازه قصابی برادران دیگر خود را تهیه می‌کردند، اما از چند ماه قبل اختلاف بین برادران بر سر قیمت گوشت و پرداختی‌ها آغاز شد. اختلافی که به چند درگیری منجر شده بود و در نهایت برادرانی که در کشتارگاه کار می‌کردند شامگاه حادثه به همراه شاگردانشان برای وصول پول خود راهی خیابان سراج شدند، اما کار به درگیری و قتل یکی از برادرها کشید.

در ادامه 4 متهم دیگر که در نزاع شرکت داشتند نیز بازداشت شده و تعداد بازداشت‌شدگان به 8 نفر رسید که این 4 نفر به اداره آگاهی منتقل شدند. در حالی که تحقیقات در این خصوص از سوی بازپرس حبیب‌الله صادقی ادامه داشت، صبح 13 بهمن یکی از مجروحان حادثه که در کما بود تسلیم مرگ شد. بدین ترتیب شمار قربانیان این نزاع به دو نفر رسید.
در تحقیقاتی که کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت انجام دادند، مشخص شد یکی از برادرها که به قتل رسیده به دست برادرش بصیر کشته شده است اما وی در تحقیقات منکر جنایت شد و گفت: صاحب یکی از مغازه‌های قصابی هستم و تعدادی شاگرد نیز به همراه من در این قصابی کار می‌کنند. چند وقتی می‌شود که با برادرانم به اختلاف مالی خورده و با هم مشکل پیدا کرده‌ایم.

شب حادثه من به همراه یکی از دوستانم که از ترکیه آمده بود و شاگردانم داخل مغازه بودیم که برادرانم و دوستانش یک‌دفعه به مغازه من و مغازه برادر دیگرم که در چند متری مغازه‌ام است حمله کردند.

یکی از برادرانم به من چاقو زد و در همین حین دوستم که از ترکیه آمده بود به هواداری و طرفداری من درآمد و با برادرانم و شاگردانش درگیر شد. اما آنها به دوستم که در این ماجرا هیچ نقشی نداشت و قصد میانجیگری داشته حمله و او را بشدت مجروح کردند.
او ادامه داد: ما هم در دفاع از خود دست به چاقو شدیم و یکی از برادرانم که از کشتارگاه میدان بهمن آمده بود مورد حمله چاقو قرار گرفت و در همان صحنه درگیری نیز کشته شد. متوجه نشدم چه کسی به برادرم چاقو زد اما برادرم با ضربه چاقوی من به قتل نرسیده است. دوستم که از ترکیه آمده بود و من و سه برادر دیگرم که مجروح شده بودیم را به بیمارستان منتقل کردند اما دوستم ساعاتی بعد فوت کرد.
متهمان برای تحقیقات بیشتر و شناسایی عامل دومین جنایت به اداره آگاهی منتقل شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 657355 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟