حمله مسلحانه 4 قلدر به 3 جوان موتورباز / مشهد

زورگیری ۴ سرنشین یک خودرو پراید از ۳ موتورسوار حرفه‌ای مشهد که نزدیک بود با حادثه‌ای تلخ همراه شود، به‌دلیل مهارت‌نداشتن یکی از زورگیران در استفاده از موتور حرفه‌ای، پایان متفاوتی داشت. ماجرا از این قرار است که ظهر همین جمعه، دهم بهمن، ۳ موتورسوار ریس که از پیست موتورسواری ثامن برای رفتن به منزل در کمربند سبز جنوبی مشهد در حال حرکت بودند، از سوی سرنشینان یک دستگاه پراید ۱۱۱ سفید تهدید شدند. از قرار معلوم ۴ سرنشین این خودرو ۲ قبضه اسلحه هم در دست داشته‌اند. بنابر اظهار شاهدان عینی، زورگیران با تهدید موتورسواران از آن‌ها خواسته‌اند که از موتور پیاده شوند، اما در این لحظه، ۲ موتورسوار از غفلت زورگیران استفاده کرده و اقدام به فرار می‌کنند.

به گزارش رکنا، در خبری تأییدنشده گفته می‌شود که زورگیران به‌سوی ۲ موتورسوار فراری شلیک هم کرده‌اند، اما خوشبختانه راکبان از محل گریخته‌اند. در این میان، یکی از موتورسواران اسیر زورگیران شده و مجبور به دادن موتور بسیار گران‌قیمتش شده است. با این همه، این پایان ماجرا نبوده و در ادامه یکی از سرنشینان بر موتور سوار شده و همراه با خودرو از محل دور شده‌اند، اما یک کیلومتر دورتر، زورگیر سوار بر موتور که به سیستم هدایت آن آشنایی نداشته، سرنگون و دچار حادثه شده است. بر اساس شنیده‌ها، او حال خوبی ندارد و در بخش ویژه بیمارستان بستری شده است.

حمله مسلحانه زورگیران به موتورسواران مشهدی!

۳ راکب موتور در اتفاق کمربند سبز جنوبی، موتورسواران حرفه‌ای پیست بوده‌اند و با موتور‌های ریس که موتور‌های قدرتی و سرعتی است، بعد از برنامه تمرینی و مسابقه‌شان در پیست ثامن‌الائمه مشهد در حال عبور از کمربند سبز جنوبی بوده‌اند. راندن این موتور‌ها کار هر کسی نیست و گویا زورگیر بدشانس که به پیشنهاد رفیقانش قرار بوده است موتور را حمل کند، از پس کار برنیامده و بعد از زمین‌خوردن با موتور، دچار جراحت جدی از ناحیه سر شده است.

صدای شلیک در گوش بوستان ملت‌ مشهد چه ماجرایی داشت؟

می‌گوید چند سال قبل هم اتفاقی مشابه در زیرگذر میدان پارک رخ داد. آنجا هم سرنشینان یک اتومبیل به زور اسلحه یک راکب موتور ریس را پیاده کرده‌اند و صدای شلیک تهدید گوش بوستان ملت را کر کرده است. اتفاقی که به اعتقاد محمد خاکبان، یکی از فعالان این عرصه، سابقه‌ای طولانی دارد و هنوز چاره‌ای برای آن اندیشیده نشده است. او می‌گوید: تردد این موتور‌ها در شهر ممنوع است و ۱۰ سال قبل، طبق توافق شفاهی با راهنمایی‌ورانندگی، قرار شد راکبان با این موتور‌ها فقط مسیر پیست تا خانه‌هایشان را طی کنند، آن هم نه از مسیر بولوار وکیل‌آباد، بلکه از کمربندی و جاده سنتو. این موتورسوار قدیمی یادآور می‌شود: متأسفانه این موتور‌ها هیچ سند و قولنامه‌ای ندارد و خرید و فروش آن هم به‌راحتی صورت می‌گیرد. شما همین الان می‌توانید آگهی خرید و فروش این موتور‌ها را در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف و پرمخاطب ببینید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 657062 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟