3 قاتل اعدامی در یک قدمی چوبه دار / در زندان اصفهان چه گذشت؟

 رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان از حصول سازش در ۳ فقره پرونده قتل عمدی و پیشگیری از اجرای حکم قطعی قصاص نفس در شعبه ۴۳ شورای حل اختلاف این شهرستان خبر داد.

سید محمد موسویان از تلاش اعضای شعبه ۴۳ شورای حل اختلاف واقع در زندان استان اصفهان برای رهایی ۳ قاتل از چوبه دار خبر داد و گفت: پس از تایید رأی این سه پرونده برای اجرای حکم به شعب اجرای احکام کیفری استان اصفهان ابلاغ و سپس به منظور ایجاد مصالحه به شورای حل اختلاف ارجاع شد و در نتیجه صلح و سازش بین طرفین، این سه پرونده طی ماه جاری به نتیجه رسید و خانواده مقتولین با اعلام رضایت و بخشش قاتلین، به این سه قاتل نادم و پشیمان زندگی مجدد بخشیدند.

به گزارش رکنا، رئیس شورای حل اختلاف استان اصفهان عنوان کرد: به لطف خداوند متعال شورا‌های حل اختلاف این استان توانسته است موفقیت‌های چشمگیری در مختومه کردن پرونده‌ها و صلح و سازش به دست آورد.

وی در ادامه بیان کرد: طبق آمار‌ها عمده قتل‌ها در اثر بروز خشم آنی رخ می‌دهد؛ بنابراین به نظر می‌رسد کسب مهارت‌های لازم در کنترل خشم می‌تواند عاملی مصونیت بخش و پیشگیرانه در بروز بسیاری از جرائم خشن باشد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 657052 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟