قهر زنانه و کابوس 14 ساله اعدام با طناب دار / در کرمانشاه رخ داد + عکس

سال 1385 در پی اختلاف خانوادگی بین یک زن و شوهر در کرمانشاه، زن به همراه فرزند خردسالش به حالت قهر به خانه خاله خود می‌رود.

 شوهر این زن پس از مدتی برای بازگردان همسر و فرزندش به منزل خاله همسرش مراجعه می‌کند؛ اما در آنجا با مقاومت و مخالفت شوهر خاله همسر خود برای بازگشت آنها مواجه می‌شود که درگیری پیش می‌آید.

به گزارش رکنا،در این بین شوهر زن به منظور ایجاد ترس و تهدید با اسلحه به سوی شوهرخاله همسرش شلیک می‌کند. گلوله به پهلوی شوهر خاله اصابت کرده و منجر به مجروح‌شدنش می‌شود. او پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحت جانش را از دست می‌دهد.

زندگی دوباره پس از ۱۴‌سال کابوس مرگ

پس از اعلام گزارش این تیراندازی به ضابطان دستگاه قضائی و ورود پلیس آگاهی، قاتل دستگیر شده و پرونده قضائی برای او تشکیل می‌شود.

درنهایت با طی‌شدن فرآیندهای رسیدگی به این پرونده در مراجع قضائی، برابر کیفرخواست دادسرای کرمانشاه قاتل به قصاص محکوم شد. ‌سال 1387 این حکم در دیوان‌ عالی کشور هم به تأیید می‌رسد.

پس از چند سال رسیدگی به این پرونده، درنهایت حکم قصاص قطعی شد.خانواده قاتل و یکی از خیرین استان درخواست کردند تا این پرونده به منظور سازش به ستاد تألیف قلوب شورای حل اختلاف استان ارجاع شود. با ارجاع این پرونده به شعبه 45 ستاد تألیف قلوب استان، اعضای این ستاد تلاش شبانه‌روزی را برای گرفتن رضایت از خانواده مقتول شروع کردند.

جلسات مکرری را با آنها داشتند که سرانجام با مجموعه این تلاش‌ها سازش در این پرونده ایجاد شد. سرانجام قاتل پس از 14‌سال از کابوس چوبه دار رهایی پیدا کرد.

قتل شوهرخاله در درگیری مرگبار بین زن و شوهر کرمانشاهی 

خانواده مقتول دی ماه امسال با حضور در یکی از دفاتر اسناد رسمی استان رضایت بی‌قید و شرط خود را مبنی بر گذشت از قصاص اعلام کردند و این پرونده با سازش ختم شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 656806 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟