عکس و فیلم از عامل قتل عام خانوادگی در ایلام / خودکشی در بانک + گفتگو با شاهد
حجم ویدیو: 14.15M | مدت زمان ویدیو: 00:02:10

قتل عام خانوادگی در ایلام با خودکشی قاتل در بانک خاتمه یافت. پدر ایلامی بعد از شلیک های مرگبار به سوی اعضای خانواده اش آنها را به ضرب گلوله به قتل رساند.مرد ایلامی بعد از قتل عام خانواده اش خودکشی کرد.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا،در یکی از خیابان های ایلام مقابل بانک جای سوزن انداختن نیست.تنها چند دقیقه زمان کافی بود تا خبر خودکشی یکی از کارمندان بانک در شهر بپیچد.اما آنچه به این خبر رنگ سوگ می پاشید این بود که کارمند بانک به نام افشین حیدریان قبل از خودکشی اعضای خانواده اش را قتل عام کرده بود.

حالا جسد غرق در خون افشین حیدریان در آبدارخانه بانک افتاده است.بازپرس جنایی بعد از حضور در محل و بررسی حادثه دستور انتقال جسد را داده است و یکی از همکاران و دوستان نزدیک افشین پتویی برای انتقال جسد او به بانک آورد تا مردمی که مقابل در بانک جمع شده اند با دیدن جسد دچار آزردگی خاطر نشوند.

خودکشی قتل عام ایلام

کارمند بانک ایلام جلوی چشم همکارانش خودکشی کرد

ساعت 8 صبح امروز مثل همیشه در بانک باز شد و کارمندان یکی یکی سر کار حاضر شدند.در همان موقع افشین حیدریان هم در بانک حاضر شد.سراسیمه و آشفته بود و اسلحه ای شکاری هم همراه خود به بانک آورده بود.زمین و زمان را لعنت می کرد و با صدای بلند به دوستانش می گفت که زن و بچه هایش را به قتل رسانده و به خاطر این کار خودش را لعن و نفرین می کرد.

هیچ کس جلو دارش نبود و حتی یکی از دوستانش وقتی می خواست به او نزدیک شود و اسلحه را از او بگیرد،افشین اسلحه شکاری را به سمت او نشانه رفت و گفت اگر یک قدم جلوتر بیاید او را با گلوله می زند.او دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت و همین کافی بود که همکاران او از ترس جانشان عقب نشینی کنند.

افشین حقیقت را برای همکارانش تعریف کرد و سمت راهروی آبدارخانه رفت.ناگهان صدای شلیک گلوله آمد و بعد صدای کوبیده شدن افشین در کف بانک.او غرق در خون روی زمین افتاد و در جایی که بیست سال شرافتمندانه کار کرده بود چشم هایش را برای همیشه بست.حالا نام او با عنوان "عامل قتل عام خانواده ایلامی" در سر تیتر اخبار حوادثی جای گرفته است.

ماجرای اختلاف خانواده ایلامی که قتل عام شدند چه بود؟

یکی از شاهدان ماجرا در گفتگو با رکنا در مورد علت درگیری او با خانواده اش گفت:«افشین همیشه عصبانی و ناراضی بود.او مشکل خاصی با خانواده اش نداشت و پسر بزرگش که 18 سال داشت،جوان آرامی بود.اما گاهی با هم جر و بحثشان شده بود و شب قبل هم باز بین آنها مشاجره اتفاق افتاده بود.افشین پسرش را تهدید کرده بود و او به کلانتری محل رفته بود و موضوع درگیری شان را به پلیس اطلاع داده بود.اما پدرش عصبانی شده بود و وقتی او به خانه برگشت،او را با گلوله از پای درآورده بود.همان موقع همسر افشین بالا سر پسرش رفته بود و می خواسته به صورت او دست بکشد که افشین او را هم به ضرب گلوله اسلحه شکاری از پای در آورد.بعد هم بالای سر دختر کوچکش که 8 سال داشت رفته بود و او را هم با شلیک گلوله کشت.»

مرد ایلامی چرا خانواده اش را قتل عام کرد؟

این فرد در ادامه گفت:«افشین از اوضاع مالی خود شکایت داشت و با اینکه زندگی خوبی داشت اما همیشه انسان گلایه مندی بود.او این اواخر زیاد حرف از مرگ می زد و می گفت این دنیا دیگر جای خوبی برای زندگی نیست.»

ساعت حدود 11 صبح روز یکشنبه جسد کارمند بانک با دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 656675 ویرایش خبر
لینک کپی شد
فاطمه شیخ علیزاده
آیا این خبر مفید بود؟