تیراندازی های 5 مرد در سرقت های سریالی تهران / باند سازمانی یافته بود

5 مرد مسلح با حضور در خانه ها دست به سرقت مسلحانه می زنند.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، روز چهارشنبه 9 بهمن امسال مرد جوانی در تماس با ماموران پلیس تهران از سرقت میلیونی طلاهایش خبر داد و تیمی از ماموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

سرقت مسلحانه از یک خانه

ماموران با حضور در محل دوربین های مداربسته در صحنه سرقت را مورد بازبینی قرار دادند و مشخص شد 2 مرد مسلح در نبود صاحبخانه وارد خانه شده و دست به سرقت طلا و دلارهای داخل خانه زدند و 3 مرد جوان که مسلح بودند نیز در بیرون خانه داخل یک خودرو در کمین نشسته تا در صورت مراجعه صاحبخانه ماجرا را به همدستانشان خبر دهند.

تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه صبح روز پنج شنبه سناریوی سرقت مسلحانه دیگری به پلیس مخابره شد که ماموران با حضور در محل متوجه سرقت مسلحانه از خانه مرد جوان شدند.

مرد جوان به ماموران گفت: بیرون از خانه بودم و وقتی به خانه بازگشتم با 2 مرد که اسلحه کلت کمری در دست داشتند روبرو شدم و آنها با تهدید اسلحه کلید گاوصندوق را از من گرفتند و طلا و پول هایم را سرقت کردند و سپس به سرعت پا به فرار گذاشتند.

تحقیقات پلیسی در صحنه سرقت ادامه داشت که نیم ساعت بعد ماموران در جریان سرقت دیگری قرار گرفتند و با سرعت تیمی از ماموران پای در صحنه سرقت گذاشتند.

سرقت مسلحانه از مرد بازاری در غرب تهران

ماموران در این مرحله پی بردند که 2 مرد مسلح با حضور در خانه مرد بازاری ابتدا سعی داشتند که کلید گاوصندوق را از وی بگیرند که مرد بازاری در برابر آنها مقاومت کرده و سارقان مسلح برای اینکه نقشه سرقت شان را به اجرا بگذارند اقدام به شلیک 2 تیر هوایی کرده و مرد بازاری در این مرحله تسلیم آنها شده و کلید گاوصندوق خانه را در اختیار دزدان قرار می دهد.

دوربین های مداربسته مورد بازبینی قرار گرفت و مشخص شد 2 سارق مسلح که ماسک روی صورت داشتند پس از سرقت مسلحانه سوار بر خودرو که 3 مرد مسلح دیگر حضور داشتند از محل فرار می کنند.

بنا بر این گزارش، بازپرس پرونده دستور ویژه برای دستگیری سارقان مسلح که با تهدید و تیراندازی اقدام به سرقت در غرب تهران می کنند را صادر کرد و تحقیقات در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 656433 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟