دستگیری دختر تهرانی به خاطر سرقت میلیاردی / او همیشه کیف پر از دلار همراهش بود

زن و مرد جوان تهرانی به اتهام سرقت میلیاردی تحت بازجویی قرار گرفتند.

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، مدتی قبل پرونده سرقت میلیاردی از یک شرکت داروی روی میز ماموران پلیس قرار گرفت. این در حالی بود که پزشک جوان که رئیس شرکت بود بعد از بازبینی دوربین های مدار بسته به ماموران گفت:«مدتی قبل دو خواهر جوان در یکی از داروخانه های من کار می کردند.اما بعد از سرقت یکدفعه آنها استعفا دادند.در این فیلم یکی از سارقان جثه ای شبیه یکی از آن دو خواهر دارد.»

دستگیری متهم در خانه میلیاردی

با اطلاعاتی که شاکی مالباخته در اختیار ماموران قرار داد، خانم کارمند جوان تحت نظر قرار گرفت و مشخص شد وی اقدام به خرید خانه ای سه میلیاردی کرده است. در حالی که او بیکاربود و موقعیت مالی مناسب برای این خرید نداشت. به همین دلیل و با توجه به تطابق جثه او با تصویر ضبط شده در دوربین مدار بسته ماموران اقدام به دستگیری اش کردند اما زن جوان بلافاصله بعد از اینکه چشمش به ماموران افتاد پا به فرار گذاشت.او کیفی پر از دلار و طلا در اختیار داشت که وقتی از چنگ ماموران فرار کرد، آن کیف را از پنجره خانه اش برای مرد جوانی که در کوچه منتظرش بود به کوچه پرتاب کرد.

پلیس با تعقیب زن و مرد جوان هر دوی آنها را دستگیر کرد اما آنها منکر سرقت از داروخانه شدند.تحقیقات برای روشن شدن ابعاد این ماجرا هم چنان ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 655947 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟