546 خلافکار تهرانی در طرح صاعقه پلیس پیشگیری تهران

سومین مرحله طرح صاعقه توسط مأموران پلیس پیشگیری به اجرا در آمد و در این طرح 546 متهم دستگیر که 81 نفر از آنها زورگیر خشن بودند.

سرهنگ موقوفه ای

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "جلیل موقوفه ای" رئیس پلیس پیشگیری تهران با اعلام اجرای سومین مرحله طرح صاعقه با مشارکت کلانتری های 84 گانه و دستگیری 546 سارق و خرده فروش مواد مخدر در طول 24 ساعت گذشته، بیان داشت: این طرح با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی در تهران بزرگ عملیاتی شد.

پاتک پلیس به زورگیران و مواد فروشان تهرانی

وی با اشاره به اینکه در این طرح 240 پرونده سرقت زورگیری بررسی و تعیین تکلیف شده است، عنوان کرد: در این رابطه 81 سارق زورگیر و خشن و غصب عناوین که با استفاده از سلاح سرد و یا سلاح گرم شهروندان را تهدید و موالشان را سرقت می کردند، دستگیر شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ابراز داشت: در این طرح 298 سارق در خصوص سایر عناوین سرقت مانند سرقت خودرو و موتورسیکلت، کش روی، سرقت لوازم خودرو سرقت انباری و... دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

دستگیری 49 مرد مسلح در تهران

موقوفه ای در ادامه با بیان اینکه در اجرای این عملیات، 49 نفر به اتهام حمل و نگهداری سلاح دستگیر شده اند، اضافه کرد: در این راستا 198 قبضه سلاح شامل 2 قبضه سلاح گرم و 196 قبضه انواع سلاح سرد کشف شد.

به گفته رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در این طرح 118 نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و 2 هزار و 16 گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف و همچنین تعداد زیادی وسایل استعمال مواد مخدر از خرده فروشان و در بازرسی از محله های آلوده سطح شهر کشف شده است.

این مقام انتظامی به کشف 22 دستگاه خودرو مسروقه و 22 دستگاه موتورسیکلت مسروقه در نتیجه اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: در این راستا جمعا 44 دستگاه وسیله نقلیه مسروقه کشف شد.

سرهنگ موقوفه ای ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری مردم با خادمان خود در نیروی انتظامی در اجرای طرح های انتظامی، تصریح کرد: اجرای طرح های انتظامی مطالبه عموم مردم است و هدف اصلی نیروی انتظامی در این راستا حفظ و ارتقاء نظم، امنیت و آرامش مردم است.

وی با تأکید بر استمرار اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح تهران ، تأکید کرد: کسانی که به دنبال ایجاد ناامنی در سطح جامعه هستند، بدانند که با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبرو خواهند شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 655706 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟