حمله زورگیران مسلح به دکه روزنامه فروشی عباس آباد/ 100 خلاف در پرونده 3 تبهکار

 باند زورگیران عباس آباد شناسایی و منهدم شدند. رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 3 سارق زورگیر در "عباس آباد" خبر داد و گفت: متهمان به 100 فقره زورگیری اعتراف کردند.
به گزارش رکنا، سرهنگ "جلیل موقوفه ای" بیان داشت: نیمه شب گذشته ماموران کلانتری 104 "عباس آباد"، هنگام گشت زنی، متوجه درگیری میان چند نفر در اطراف یک دکه روزنامه فروشی شدند و برای بررسی موضوع تغییر مسیر داده و به محل درگیری مراجعه کردند.
وی عنوان کرد: ماموران پس از حضور در محل و بررسی های اولیه، متوجه شدند 3 مرد جوان با مراجعه به دکه روزنامه فروشی و نشان دادن چیزی شبیه اسلحه مرد روزنامه فروش را تهدید کرده اند و مقادیری از اموال وی را سرقت کرده و قبل از رسیدن ماموران از محل گریخته اند .
این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی تصاویر دوربین مداربسته دکه روزنامه فروشی مشخص شد، سارقان از افراد سابقه دار و زورگیر هستند، گفت: در رصدهای اطلاعاتی متهمان شناسایی و با هماهنگی های قضائی دستور دستگیری آنان اخذ شد.
سرهنگ موقوفه ای گفت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهمان شناسایی و صبح امروز هر 3 متهم دستگیر و پس از انتقال به کلانتری به 100 فقره زورگیری معترف شدند.
وی در پایان به شهروندان توصیه کرد: پس از سرقت عابر بانکشان بلافاصله به خودپرداز بانک مربوط مراجعه و با استفاده از خدمات بدون کارت، کارت خود را مسدود و از ورود خسارت بیشتر جلوگیری کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 655426 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟