جزئیات حکم عیسی شریفی قائم مقام قالیباف اعلام شد

عیسی شریفی به 20 سال حبس 480 میلیارد تومان محکوم شد .چندی قبل برخی رسانه‌ها خبری محکومیت عیسی شریفی قائم‌مقام وقت در شهرداری تهران را انتشار دادند ، البته این پیام ابتدا در کانال‌های تلگرامی منتشر شد و بلافاصله از رسانه‌های رسمی‌تر و پایگاه‌های خبری سردرآورده است .

به گزارش رکنا، در این خبر آمده است: « حکم دادگاه رسیدگی به تخلفات مالی عیسی شریفی، مبنی‌بر رد مال به ارزش ۴۸۰ میلیارد تومان و ۲۰ سال حبس قطعی شده است.البته این خبر تا کنون از سوی قوه قضائیه تائید نشده است .

این پرونده در دادسرای نظامی بررسی شده و عیسی شریفی، دو نظامی به نامهای " م " و " س " از متهمان این پرونده هستند. چندی پیش هم افرادی مثل حیدریان مسئول سازمان املاک شهرداری، سلیمانی شهردار منطقه ۳ تهران، رضویان و‌... به‌عنوان نیروهای ستاد خاص عیسی شریفی که اقدامات خلاف قانونی در حوزه شهری و شهرداری تهران انجام داده‌اند، بازداشت شده‌ بودند». خلاصه خبر این است که قائم‌مقام شهرداری تهران در دوره قالیباف به ۲۰ سال حبس قطعی و رد مال به ارزش ۴۸۰ میلیاردتومان محکوم شده ‌است.

دراین‌بین شاید برای مخاطبان این خبر و کسانی که در حدود سه‌ونیم‌سال گذشته این پرونده را دنبال می‌کردند، انتشار خبری تا این اندازه مهم، آن‌هم از یک کانال تلگرامی عجیب نباشد؛ چراکه از این پرونده هیچ‌گاه جزئیاتی دقیق منتشر نشد و تا مدت‌ها حتی مشخص نبود که پرونده امنیتی یا مالی است. بی‌شک این خبر از منبعی غیررسمی پایان ماجرا نخواهد بود و اگر این حکم به‌طور قطع از منابع رسمی اعلام شود، حتما واکنش‌های فراوانی را به همراه خواهد داشت و شاید بالاخره جزئیات پرونده و فهرست اتهامات مشخص شود. »آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع : الف

کدخبر: 654510 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟