حمله مردان ناشناس به زن جوان نیکشهری وسط خیابان

عامل اصلی سرقت به عنف یک خانم در نیکشهر بازداشت شد.فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر از دستگیریسارق به عنف طلاجات و وسایل شخصی شهروندان در عملیات ضربتی پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمود رضا صادقی اظهار داشت: در پی خبری مبنی بر اینکه خانمی 27 ساله اهل روستای "هیچان" از توابع شهرستان نیکشهر مقداری طلاجات به همراه موبایل و وسایل شخصی اش توسط ۳ مرد ناشناس به زور مورد سرقت قرار گرفته است، پیگیری موضوع به طور ویژه در دستورکار ماموران شهرستان قرارگرفت.

زورگیری از یک خانم 27 ساله نیکشهری توسط 3 مرد 

او بیان داشت: مأموران دایره مبارزه با سرقت شهرستان با بررسی صحنه وقوع جرم و دریافت مشخصاتی کلی از سارقان و انجام یک سری کار اطلاعاتی موفق به شناسایی محل اختفای یکی از سارقان در یکی از خیابان‌های نیکشهر شده و در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی وی را دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

دستگیری مرد شیطان صفت در نیکشهر

سرهنگ صادقی تصریح کرد: در بازجویی‌های فنی و اطلاعاتی پلیس مشخص شد، سارق در قالب مسافر بر شخصی با یک دستگاه خودروی سواری پراید سفید رنگ با همدستی ۲ نفر دیگر با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت طلاجات و وسایل شخصی مسافران کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشکهر بیان داشت: در ادامه تحقیقات سارق به ۲ فقره سرقت به عنف یک جفت گوشواره طلا، ۲ عدد النگوی طلا، ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه، ۲ عددکارت عابربانک و یک عددکارت ملی از شهروندان اعتراف کرد.

سرهنگ "محمود رضا صادقی" با بیان اینکه تلاش برای دستگیری همدستان این سارق همچنان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: شهروندان می‌بایست در تردد‌های شهری از تاکسی استفاده کرده و به هیچ وجه سوار خودرو‌های شخصی و ناشناس نشوند تا از بروز چنین حوادث ناگواری جلوگیری شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 654454 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟