دخترخاله الهام از من قاتل اعدامی ساخت! / ردپای زنانه در جسد سوخته بهرام + عکس

ماجرای کشف جسد سوخته در سمند شعله ور چه بود؟

نیمه شب شانزدهم تیرماه سال ۹۵ وقوع آتش سوزی یک دستگاه سمند در کمربندی پل فیروز آباد به سمت غنی آباد به ماموران کلانتری ۱۷۳ اعلام شد. مأموران وقتی به محل آتش سوزی رفتند به مهار آتش پرداختند و با جنازه سوخته یک مرد روبه‌رو شدند .جنازه این مرد که شواهد نشان می داد قبل از آتش سوزی با چاقو کشته شده است برای شناسایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

یک روز از این ماجرا گذشته بود که زن ۳۹ ساله ای به نام الهام به پلیس آگاهی رفت و از ناپدید شدن شوهر ۴۲ ساله اش به نام بهرام خبر داد. وی گفت :دیشب شوهرم بعد از خوردن افطاری خانه را ترک کرد تا به مادرش سر بزند. اما دیگر به خانه برنگشت .

نشانی هایی که این زن از شوهرش ارائه داده بود با نشانی های جنازه ناشناس مطابقت داشت. به این ترتیب مشخص شد جنازه سوخته متعلق به بهرام بوده است .پلیس در تحقیقات به بازجویی از همسر و دو دختر 9 و 12ساله قربانی پرداخت اما به سرنخی نرسید.

کشف جسد سوخته در کمربندی پل فیروز آباد

برادر بهرام به ماموران گفت: وقتی زن برادرم هراسان با من تماس گرفت و از ناپدید شدن بهرام خبر داد به آنجا رفتم .اما با فرش خیسی که در حیاط پر شده بود رو به رو شدند .برادرم و همسرش مدتی است با هم اختلاف دارند و می ترسند الهام در ماجرای کشته شدن هم برادرم دست داشته باشد.

در ادامه پرس و جو ها مستاجر خانه قربانی سرنخ تازه ای را به پلیس داد و گفت:شبی که جنازه بهرام پیدا شد ، یک مرد جوان با یک دستگاه ۲۰۶ به خانه او آمد و ماشینش را داخل حیاط پارک کرد .سپس از بهرام خواست تا او را به حوالی تهرانپارس برساند.صاحب خانه ام و مرد جوان با هم رفتند و بهرام دیگر بازنگشت.

پلیس در حالی که به دنبال نشانی از مرد ناشناس می‌گشت در ادامه بررسی ها به چندین پیامک مشکوک که بین الهام وپسرخاله اش به نام امیر رد و بدل شده بود پی برد. به این ترتیب امیر ۲۴ ساله که در نمایشگاه خودرو کار می کرد ردیابی و بازداشت شد.

پسرجوان به خاطر عشق به دخترخاله اش دست به قتل زد

امیر گفت: شوهر دخترخاله ام مرد بد اخلاقی بود. او همیشه دخترخاله ام را اذیت می‌کرد و من خیلی به دختر خاله ام و دختران او علاقه‌مند بودم. آخرین بار وقتی دختر دوازده ساله آنها به من گفت پدرش او را کتک زده عصبانی شدم .من آن شب با دوستانم مشروب خورده و مست بودن که یک خودرو 206 را از نمایشگاه ماشین برداشتم و به خانه خاله ام رفتم. من به بهانه ای از بهرام خواستم تا اجازه دهد ماشین را در حیاط خانه اش پارک کنم .دقایقی بعد از او خواستم تا مرا با ماشین خودش به نزدکی خانه مان برساند. من سوار ماشین شوهردختر خاله ام شد. ساعت حدود یک نیمه شب بود که در حوالی اتوبان امام علی با چاقو چند ضربه به او زدم . ترسیده بودم به همین خاطر چندین ساعت با جنازه در خیابانهای گشتم و سپس او را به سمت جاده ورامین بردم. نگران بودم که اثر انگشتم روی ماشین مرا لو دهد به همین خاطر سعی کردم اثر انگشتانم را از روی فرمان پاک کنم اما نشد. به همین خاطر شیلنگ بنزین ماشین را بریدم و مقداری بنزین روی جنازه و داخل ماشین ریختم و سپس آن را آتش زدند. چاقو را در زمین کشاورزی حاشیه ورامین انداختم و به خانه برگشتم .

به دنبال اعتراف های پسر جوان الهام لب به اعتراف گشود و گفت :پسرخاله ام چند بار به من ابراز علاقه کرده بود. او از اینکه می‌دید شوهرم با من و بچه‌هایم بد رفتاری می کند ناراحت بود و همیشه میگفت اگرچندین سال زودتر به دنیا آمده بود هرگز اجازه نمی داد تا با بهرام ازدواج کنم .او پیشنهاد قتل همسرم را مطرح کرد.حتی یکبار به من گفته بود بهتر است در غذای بهرام سم بریزم و او را مسموم کنم تا رای همیشه از بدرفتاری های او خلاص شود .

به دنبال بازسازی صحنه جرم برای امیر به اتهام قتل، شرب خمر و آتش سوزی ماشین و برای دخترخاله اش به اتهام معاونت در قتل کیفرخواست صادر شد و به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند.

حکم قصاص به خاطر عشق ممنوع به دخترخاله

در آن جلسه اولیای دم درخواست قصاص را مطرح کردند.

امیر گفت: شوهر دخترخاله ام در ماشین به من حمله کرد ومن برای دفاع از خودم اورا کشتم .من ناخواسته مرتکب قتل شدم و تحت فشار روانی در پلیس اگاهی به رابطه پنهانی با دخترخاله ام اعتراف کرده بودم.

الهام نیز منکر معاونت در قتل شد و گفت: من هیچ رابطه ای با پسرخاله ام نداشتم و در حد صحبت های عادی با او حرف می زدم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک های موجود در پرونده امیر را به قصاص و به خاطر رابطه پنهانی به شلاق محکوم کردند. زن جوان نیز به خاطر معاونت در قتل به زندان و به خاطر رابطه با پسرخاله اش به شلاق محکوم شد.

حکم صادره در دیوان عالی کشور تحت رسیدگی قرار گرفت و حکم قصاص و شلاق امیر و حکم زندان الهام مهر تایید خورد و قطعی شد. اما قضات دیوان عالی کشور پرونده را برای رسیدگی به اتهام جنایت بر میت دو متهم به شعبه 11دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال کردند تا به جرم آنها رسیدگی شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 654347 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟