فیلم سیلی زدن نماینده مجلس به سرباز راهور را داریم! / سردار حمیدی مدعی شد
حجم ویدیو: 13.62M | مدت زمان ویدیو: 00:01:51

عنابستانی نماینده سبزوار در  مجلس شورای اسلامی به صورت سرباز راهور در تهران سیلی زد و این اقدام وی جنجال برانگیز شد.

به گزارش رکنا، سردار محمدحسین حمیدی درباره اخبار و فیلم منتشر شده مبنی بر سیلی زدن یک نماینده مجلس به صورت سرباز راهور در خط ویژه، اظهار کرد: کار سرباز ما کاملاً درست و برگرفته از قانون بود و سرباز نباید به خودرویی که فاقد مجوز بود اجازه تردد در خط ویژه می‌داد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: مستنداتی مبنی بر برخورد فیزیکی نماینده با سرباز پلیس راهور داریم که کاملاً کفایت می‌کند و باید ببینیم مرجع قضائی در این رابطه چه تصمیم‌گیری خواهد کرد.

وی یادآور شد: مستندات خود را نیز در این رابطه به مرجع قضایی ارسال کرده‌ایم.

ماجرای سیلی به صورت پلیس راهور در تهران / نماینده مجلس سیلی را زد

سخنگوی نیروی انتظامی درباره خبر منشتر شده مبنی بر سیلی نماینده مجلس به سرباز راهور گفت: سردار اشتری بلافاصله دستور ویژه‌ای برای حمایت از حقوق سرباز وظیفه راهور و پیگیری موضوع از طریق معاونت حقوقی و بازرسی نیروی انتظامی صادر کرد.سردار مهدی حاجیان، در واکنش به انتشار خبری مبنی بر سیلی یکی از نمایندگان مجلس به مأمور وظیفه راهور در محدوده خط ویژه دروازه دولت پایتخت و بازتاب آن در فضای مجازی، اظهار کرد: سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی بلافاصله دستور ویژه‌ای برای حمایت از حقوق سرباز وظیفه راهور و پیگیری موضوع از طریق معاونت حقوقی و بازرسی نیروی انتظامی صادر کرد.

سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه صیانت از حقوق آحاد پرسنل نیروی انتظامی از دستورات اکید فرمانده نیروی انتظامی است، افزود: اعتقاد، باور و تأکید سردار اشتری همواره بر این است که سربازان وظیفه را نیز چون فرزندان خود بدانیم و در صیانت از شخصیت، کرامت انسانی و حق و حقوق شان لحظه‌ای دریغ و درنگ نکنیم. ایشان بارها به همه فرماندهان تأکید کرده‌اند که این جوانان، امانتی در دستان ما هستند بنابراین اجازه نمی‌دهیم به ساحت مقدس سبزپوشان خدوم نیروی انتظامی در هر جایگاه و مقامی توهین و تعدی شود.

دستور فرمانده ناجا برای بررسی سیلی‌زدن نماینده مجلس به سرباز راهور

ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشرشده که نشان می‌دهد یکی از نمایندگان مجلس که گفته می‌شود عنّابستانی نماینده سبزوار است، قصد عبور از خط ویژه دروازه دولت تهران با خودرو شخصی را داشته که سرباز راهور جلویش را می‌گیرد. گفته شده این نماینده مجلس درواکنش به اقدام قانونی این سرباز به او سیلی می‌زند.

سخنگوی نیروی انتظامی در واکنش گفت: فرمانده ناجا بلافاصله دستور ویژه‌ای برای حمایت از سرباز وظیفه و پیگیری موضوع صادر کرد. درصورت احراز تقصیر نماینده مجلس، نیروی انتظامی از حق کارکنان خود به جدیت دفاع خواهد کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 654173 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟