عکس علی اصغر عنابستانی

علی اصغر عنابستانی که به صورت مامور راهور سیلی زد کیست؟

به گزارش رکنا،علی اصغر عنابستانی سیاستمدار اصولگرا پس از غیبت چند ساله، در انتخابات مجلس یازدهم شرکت و نماینده سبزوار، جغتای، داورزن و .. شد؛ او امروز به دلیل درگیری که گفته می‌شود با یک سرباز داشته و حضور غیر قانونی اش با خودروی دناپلاس در خط ویژه خبرساز شده است.

علی اصغر عنابستانی نماینده مجلس یازدهم که به واسطه درگیری با سرباز حامد اکبری (سرباز پلیس راهور) و حضور غیر قانونی وی در خط ویژه مشهور شده است پیش از ورود به مجلس در دولت‌های نهم و دهم پُست‌های مهمی، چون فرمانداری، معاون استانداری، مدیرکل امور اجتماعی استانداری خراسان رضوی، استانداری چهار محال و ریاست ستاد انتخاباتی احمدی نژاد در سال ۸۸ را در اختیار داشته است.

بیوگرافی علی اصغر عنابستانی

عنابستانی متولد سال ۱۳۵۰ در روستای عنابستان از توابع شهرستان سبزوار است. او مدیرکل امور اجتماعی استانداری خراسان رضوی در دولت نهم و پس از آن معاون استانداری این استان و فرماندار شهرستان سبزوار و استاندار استان چهارمحال و بختیاری در دولت دهم بود.

عنابستانی سیاستمدار اصولگرا پس از غیبت چند ساله، در انتخابات مجلس یازدهم شرکت و نماینده سبزوار، جغتای، داورزن و .. شد؛ او امروز به دلیل درگیری که گفته می‌شود با یک سرباز داشته و حضور غیر قانونی اش با خودروی دناپلاس در خط ویژه خبرساز شده است.

عنابستانی سیاستمدار اصولگرا در سال ۱۳۸۴ مسئول ستاد احمدی‌نژاد بود در سبزوار، در آستانه انتخابات ۱۳۸۸ از فرمانداری سبزوار استعفا کرد و مسئولیت ستاد مردمی محمود احمدی‌نژاد در خراسان رضوی را به عهده گرفت.

او پس از انتخابات دهم ریاست‌جمهوری به عنوان معاون امور اجتماعی دستیار ارشد رئیس‌جمهور در نهاد ریاست‌جمهوری مشغول فعالیت شد. عناسبتانی سپس راهش را از احمدی نژاد جدا کرد و ۲۲ آبان سال ۹۴ به خبرآنلاین گفته بود: «اگر مشایی دور احمدی‌نژاد باشد ازصدفرسخی‌اش رد نمی‌شوم».

وی پس از غیبت چند ساله، در انتخابات مجلس یازدهم شرکت و نماینده سبزوار، جغتای، داورزن و .. شد.

سیلی زدن به سرباز توسط نماینده مجلس

علی اصغر عنابستانی در ۳ بهمن ۱۳۹۹ به علت ممانعت یک سرباز پلیس راهور از ورود بدون مجوز خودرو وی به خط ویژه اتوبوس در محدوده دروازه دولت تهران، علی‌اصغر عنابستانی عصبانی شد و از خودرو پیاده شده به صورت این سرباز سیلی زد.پس از اینکه فیلم این اتفاق در فضای مجازی همه‌گیر شده و در خبرگزاری‌های مختلف به آن پرداخته شد.

روز بعد، مهدی حاجیان معاون اجتماعی ناجا در واکنش به این اخبار اظهار کرد: «سردار حسین اشتری؛ فرمانده نیروی انتظامی بلافاصله دستور ویژه‌ای برای حمایت از حقوق سرباز وظیفه راهور و پیگیری موضوع از طریق معاونت حقوقی و بازرسی نیروی انتظامی صادر کرد.»

عنابستانی با وجود شواهدی خلاف گفته‌اش ادعا کرد که این کار را انجام نداده‌است و موضوع را کاملاً رد کرد و گفت: ما حتی از ماشین هم پیاده نشدیم؛ لذا اینکه گفته می‌شود؛ عنابستانی بر صورت سرباز پلیس راهور سیلی زده‌است، اصلاً صحت ندارد.در فیلم منتشر شده هیچ اعتراضی به این سخن ندارد و در آن لحظات تکذیب نشده و به ناچاری پس از نشر سراسری، اعلام تکذیب کرده‌است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 654082 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟