قلب آتش نشان فداکار پلاسکو هنوز می تپد / یادبود زیبا برای بهنام میرزاخانی + عکس

قلب آتش نشان شهید بهنام میرزاخانی در سال 95 به یک بیمار زندگی دوباره بخشید پس از گذشت 4 سال از آ حادثه تلخ پلاسکو پدر و مادر بهنام برایش جشن تولد گرفتند و با عکس فرزند شهیدشان مراسم یادبود برگزار کردند.

بهنام زمانی که به شهادت رسید 2 ماه از زندگی مشترکش گذشته بود که به فیض شهادت در حادثه پلاسکو نائل آمد.
به گزارش رکنا، بهنام میرزاخانی یکی از آتش نشانان شجاعی که در حادثه آتش سوزی ساختمان تجاری پلاسکو دچار سوختگی شدید شد ، 6 بهمن سال 95  به دلیل مرگ مغزی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گفته یکی از بستگان شهید میرزاخانی ، با رضایت خانواده شهید، قلب وی به یک بیمار نیازمند اهدا شد تا بار دیگر قلب این آتش نشان شجاع در حیاتی دوباره به تپش بیافتد.

قلب بهنام میرزاخانی آتش نشان شهید در حادثه پلاسکو هنوز می تپد

به گفته وی ، این عمل انسانی با رضایت کامل و به منظور ترویج فرهنگ اهداء اعضا صورت گرفته است.شهید بهنام میرزاخانی که پس از جراحات ناشی از حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو در بیمارستان به درجه شهادت نائل آمد، ساکن منطقه یبر از توابع شهرستان پاکدشت است.
شهید بهنام میرزاخانی در سی ویکم خرداد سال 75 در اراک به دنیا آمد و دارای دو برادر و یک خواهر است و در هنگام شهادت 25 سال بیشتر نداشت و تنها دو ماه از زندگی مشترک وی می گذشت.
وی به همراه خانواده از سال 1380 در شهرستان پاکدشت زندگی می کرد و از اواخر سال 90 به دلیل علاقه به آتش نشانی در ایستگاه آتش نشانی شماره دو میدان امام حسین تهران مشغول به خدمت شد.
شهید بهنام میرزا خانی پیش از شهادت سه بار دچار سوختگی از نواحی سینه، کمر و پا شده بود .آرزوی شهید بهنام میرزاخانی شهادت بود که سرانجام در سن 25 سالگی به آرزویش رسید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

بهنام میرزاخانی شهید حادثه پلاسکو

بهنام میرزاخانی شهید حادثه پلاسکو

کدخبر: 653362 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟