این زن جوان کجاست ؟ / سکینه در خانه بود که گم شد + عکس

گم شدن زن جوانی به نام سکینه حیدری سناریوی عجیبی را پیش روی ماموران پلیس آگاهی خوزستان قرار داد.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

به گزارش گروه حوادث رکنا، 30 دی ماه امسال مرد جوان که راننده تاکسی است با حضور در اداره پلیس شهر اهواز از گم شدن زن 22 ساله اش به نام سکینه حیدری خبر داد.

مرد جوان در تحقیقات پلیسی گفت: چند سال قبل با همسرم ازدواج کردم و در کنار پدر و مادرم در یک خانه زندگی می کنیم که یک فرزند 2 ساله دارم. ساعت 3 بعد از ظهر بود و پس از کار مسافرکشی به خانه مان در منطقه پردیس شهرک سلیمی اهواز رفتم و وقتی وارد خانه شدم خبری از همسرم که سکینه حیدری 22 ساله نبود.

گم شدن معمایی سکینه حیدری در خوزستان

وی افزود: همسرم 2 النگوی طلا گرانقیمت داشت و احتمال می دهم یک نفر وارد خانه شده و همسرم را ربوده تا طلاهایش را سرقت کند و دیگر اطلاعی از سرنوشت همسرم ندارم.

برادر سکینه حیدری در خصوص اظهارات دامادشان به خبرنگار رکنا گفت: دامادمان به خانواده مان گفته که سکینه نیم ساعت قبل از اینکه به خانه برسد با او تماس گرفته و از شوهرش خواسته تا او برای ناهار در خانه باشد و ادعای دامادمان که می گوید وقتی به خانه رفته خواهرم را از خانه دزدیدند را نمی توانم باور کنیم چون پدر و مادر دامادمان نیز در همان خانه زندگی می کردند و به حرفهای دامادمان شک داریم.

وی افزود: دامادمان مردی شکاک است و حتی اجازه نداده خواهرم تلفن همراه داشته باشد و از پلیس می خواهیم که راز ناپدید شدن خواهرم را فاش کند.

بنا بر این گزارش، داماد جوان با توجه به شکایت خانواده سکینه حیدری تحت تحقیقات قرار گرفته و تجسس ها برای پیدا کردن سرنخی از زن گمشده در دستور کار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار گرفته است و چنانچه کسی از سرنوشت این زن اطلاعی دارد با پلیس خوزستان تماس بگیرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 653186 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟