بازداشت 2 اراکی که وحشت مردم کمیجان بودند

2 جوانی که در یکی از محله های شهرستان کمیجان، ضمن بر هم زدن نظم و آرامش عمومی، با چاقو اقدام به درگیری و قدرت نمایی کرده بودند، در عملیات پلیس این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، سرهنگ "سعید فراهانی" فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان در بیان جزئیات این خبر گفت: با اعلام گزارشی به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ در خصوص درگیری و نزاع در یکی از محله های شهرستان، بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

دستگیری برهم زنندگان نظم و آرامش عمومی در کمیجان

وی افزود : با حضور پلیس مشخص شد فردی ضمن قدرت نمایی با چاقو، باعث ایجاد رعب و وحشت در بین اهالی محل شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان اظهار داشت: با اقدام به موقع و اقتدار کامل ماموران انتظامی متهم در حالیکه با رویت ماموران اقدام به قدرت نمایی با چاقو می کرد کنترل و مهار شد

این مقام انتظامی افزود: با پیگیری به عمل آمده فرد دیگری نیز در همین رابطه دستگیر و پس از کسب دستور از مقام قضایی و تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فراهانی در پایان با اشاره به اینکه متهمان از افراد شرور و دارای سوابق متعددی از جمله نزاع و درگیری ، فروش مواد مخدر ، سرقت و ... می باشند ضمن هشدار به عاملان و بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی گفت با افرادی که به هرعنوان نظم و امنیت عمومی را برهم زده و موجبات سلب آسایش شهروندان شوند قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد شد .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 652962 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟