مرگ زن هرمزگانی در عملیات پلیسی محله شان / او همیشه جلوی خانه می نشست

زن 60 ساله در عملیات پلیس بندرعباس کشته شد.شب گذشته درگیری در محله‌ی نخل ناخدا بندرعباس بین پلیس و گروهی از سارقان به‌وجود آمد که در پی آن زنی 60 ساله به نام «ک.ر» با اسپری فلفل ماموران جان خود را از دست داد.

به گزارش رکنا، حمید پسر این زن در رابطه با تشریح ماجرای فوت مادرش گفت: شب گذشته نیروی انتظامی عملیاتی برای دستگیری باند سرقت موتور سیکلت در یکی از خانه های محله نخل ناخدا داشت که این عملیات باعث فوت مادر من شد.

وی ادامه داد: مادر من سن بالایی داشت، برایش صندلی مسافرتی خریده بودیم و عادت داشت همیشه بعد از نماز جلوی خانه روی صندلی خود می‌نشست که در آن ساعت با عملیات پلیس مواجه می‌شود.

مرگ زن 60 ساله بندرعباسی / امروز فاش شد

وی در رابطه با چگونگی بروز این حادثه ی ناگوار افزود: با این‌که خانه مد نظر پلیس، پنج خانه با منزل مادرم فاصله داشت اما ماموران با لحن تندی به مادر و خواهرم هشدار دادند که به داخل بروند، اما مادر من هم مشکل زانو دارد و هم وزنش بالا بود، همیشه نشستن و برخاستن‌اش کمی طول می‌کشید اما ماموران پلیس این آهسته برخاستن مادر من را تعمدی تلقی کردند و با زدن اسپری فلفل، او و خواهرم را هل دادند که متاسفانه باعث تنگی نفس مادرم و در نهایت فوت ایشان شد.

وی ادامه داد: هنوز نتیجه‌ پزشکی قانونی اعلام نشده اما میزان اسپری فلفل به حدی بود که من زمانی ‌که نیم ساعت بعد وارد خانه شدم، نمی‌توانستم درست نفس بکشم.

از حمید در رابطه با درگیری مادرش با پلیس پرسیدیم که وی گفت: مادر من نمی‌توانست به حالت طبیعی راه برود چه برسد به این‌که با کسی درگیر شود و من پیگیر شکایت از پلیس هستم.

گفتنی است بنا بر اعلام ساکنان این محله در بندرعباس این زن 60 ساله دچار عارضه‌ی قلبی نیز بوده و این موضوع نیز می‌تواند در تشدید عوارض استنشاق اسپری فلفل موثر باشد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 652199 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟