شهلا از رسوایی اش در کلیپ های 2 دقیقه ای می ترسید ! + پشت پرده شاخ بودن!

این دختر 18ساله  به نام شهلا با مادرش نزد پلیس رفت و نزد مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری قاسم آباد دست به افشاگری زد.

شهلا که از کودکی عشق بازیگری داشت وقتی در مدرسه خودش را بالاتر از دوستانش دید با غرور زیاد به دنبال بازیگری بود تا اینکه مسیر اشتباهی را انتخاب کرد.

این دختر وحشت زده گفت: وارد یکی از گروه های بازیگری در فضای مجازی شدم. و وارد گروهی شدم که پسری به نام «داود» مدیر آن گروه بود.همان روز آن پسر جوان به صفحه شخصی من آمد و از من دعوت کرد در ساخت کلیپ های دو دقیقه ای با آن ها همکاری کنم.

من هم که شیفته بازیگری بودم بدون تفکر پیشنهادش را پذیرفتم و از شدت خوشحالی تا صبح نخوابیدم و با خودم انواع نقش ها را تمرین کردم. روز بعد زودتر از همه در پارک محل قرار حاضر شدم.

آن ها یک گروه هشت نفره از دختران و پسران جوان بودند که میان پرده های عاشقانه، طنز، درام و ... تهیه می کردند. در این میان من هم به خاطر علاقه عجیبم به شهرت و بازیگری همه تلاشم را به کار می بردم تا نقش های پسرانه ای را که به من واگذار می شد به بهترین شکل بازی کنم.

به همین دلیل خیلی زود در فضای مجازی به شهرت رسیدم به طوری که هزاران نفر در اینستاگرام کلیپ های با بازی مرا دنبال می کردند و من از این موضوع بسیار خوشحال بودم. از هر نقطه کشور با من تماس می گرفتند و تشویقم می کردند.

حتی برخی از دختران و پسرانی که علاقه مند به بازیگری بودند، حاضر می شدند با پرداخت مبلغی در کنار من بازی کنند اما من قبول نمی کردم تا این که روزی یک ماجرای تکان دهنده همه آرزوها و غرورم را فرو ریخت تا جایی که ترسیدم رسوایی بزرگی به بار بیاید.

به همین دلیل یک لحظه به خودم آمدم و ارتباطم را با آن گروه قطع کردم چون فهمیدم مدیر آن کانال همه کلیپ هایی را که من با پوشش مردانه بازی کرده بودم ، صداگذاری می کند و با صفحه ای که به نام من درست کرده ، به افرادی در خارج از کشور و با دریافت مبالغ هنگفتی می فروشد.

این گونه بود که متوجه اشتباهم شدم و برای جلوگیری از یک رسوایی بزرگ به کلانتری آمدم تا حیثیت ام بر باد نرود و ...

شایان ذکر است، با گزارش هایی که دختر جوان از پشت پرده این کلیپ های دو دقیقه ای فاش کرد، رسیدگی به این موضوع با صدور دستوری ویژه از سوی سرهنگ معطری (رئیس کلانتری قاسم آباد) در دستور کار نیروهای انتظامی قرار گرفت.

ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 651911 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟