پشت پرده دستگیری دو کارمند سابق گروه صنعتی بارز در کرمان

به گزارش رکنا،  سرپرست گروه صنعتی بارز در واکنش به انتشار اخبار کذب در برخی رسانه‌ها گفت: خطای ۲ نفر از مدیران گذشته نباید یک مجموعه بزرگ را تحت الشعاع قرار دهد.

علی اکبر مشرفی شب گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان در ارتباط با حواشی مطرح شده در ارتباط با گروه صنعتی بارز و شخص وی اظهار داشت: ‌دو ماه درگیر بیماری کرونا شده بودم و به تازگی بعد از تحمل سختی بسیار از بستر بیماری رها شده‌ام.

وی با بیان اینکه به پیشنهاد پزشکان و برای تقویت سیستم ایمنی بدن از بنده درخواست شد که از کارهای سخت، پراسترس و مسافرت‌های طولانی مدت فاصله بگیرم گفت: در حال حاضر سلامت جسمی خود را اندکی به دست آورده‌ام اما حواشی ایجاد شده برای بنده به علت غیبت 2 ماهه بسیار سخت‌تر از بیماری بود.

سرپرست گروه صنعتی بارز با بیان اینکه هنوز در سمت خود ابقا هستم گفت: خطای دو نفر از مدیران فروش این مجموعه را که قبلاً هم از مقامشان کنار گذاشته شده بودند و نزدیک به یک سال تحقیق درباره آنان در حال انجام است نباید یک مجموعه بزرگ با 5 هزار نفر پرسنل را تحت الشعاع قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه طرفدار برخورد با فساد بوده و از قوه قضائیه به سبب ورود به این امر سپاسگزارم تصریح کرد: خطای دو نفر که در زمان تصدی مدیرعامل قبلی گروه صنعتی بارز رخ داده هیچ ارتباطی با وضعیت کنونی کارخانه لاستیک بارز کرمان ندارد.

مشرفی با بیان اینکه از خبر کذبی که به سبک رسانه‌های غربی در برخی رسانه‌های داخلی منتشر می‌شود گلایه دارم افزود: چطور می‌شود یک خبر درست و یک خبر دروغ را با هم تلفیق کرد و هیچ کس هم به دنبال راستی و درستی آن خبر نباشد؛ بی شک از مراجع قضایی این مسئله را پیگیری خواهیم کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 651122 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟