بازداشت جوان تهرانی که همیشه تا دندان مسلح بود

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از دستگیری توزیع‌کننده مسلح قرص روانگردان در تهران‌نو خبر داد.

سرهنگ نادر مرادی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از دستگیری یک توزیع کننده قرص‌های روانگردان و مخدر و کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز لوله بلند و 892 عدد قرص از وی در حوالی تهران نو خبر داد.
به گزارش رکنا، سرهنگ مرادی در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت،شب گذشته هنگام گشت زنی در سطح شهر،به یک نفر عابر پیاده که یک عدد کارتن در دست داشت مشکوک شدند.
وی ادامه داد: این شخص توسط ماموران دستگیر و در بازرسی از کارتنی که متهم در دست داشت، 500 عدد انواع قرص و ۱۵ شیشه ۲۵۰ میلی لیتر داروی روانگردان و مخدر کشف شد.
این مقام انتظامی افزود: پس از شناسایی مخفیگاه متهم در حوالی تهران نو تعداد 392عدد قرص مخدر دیگر به همراه مقدار چهار گرم مواد مخدر مشکوک به سوخته تریاک،یک عدد اسپری اشک اورمارک ناتو، یک قبضه سلاح غیر مجاز لوله بلند مارک senator ،تعداد 69عدد فشنگ،یک عدد کلید دستبند و یک عدد دستگاه تاریخ زن،کشف ومتهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت با بیان اینکه ریشه بسیاری از جرائم در موادمخدر نهفته است، به والدین توصیه کرد: از آنجا که یکی از افت ها و تکنیک های دشمنان رواج ماده مخدر صنعتی در بین جوانان است، رفتار فرزندان خود را کنترل کنند و در محل زندگی خود اگر به موارد مشکوکی برخورد کردند از طریق تلفن 110 مراتب را به پلیس اعلام کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 650567 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟