اراذل و اوباش سطح یک محله هاشمی دستگیر شدند

راذل و اوباش سطح دار محله هاشمی که با عربده کشی و ضرب و شتم مردم به اموال عمومی نیز خسارت وارد کرده و رعب و وحشت ایجاد کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، در اواسط ماه گذشته چند تن از اراذل و اوباش سطح 1و سابقه دار جنوب غرب تهران در منطقه هاشمی و جیحون در دو مرحله درگیری دسته جمعی با در دست داشتن سلاح گرم و سرد(قمه و شمشیر)ضمن تیراندازی اقدام به ضرب و جرح و اخلال در نظم عمومی و تخریب خودروهای شهروندان و اماکن صنفی محل کرده بودند که این امر باعث ایجاد وحشت و حس ناامنی در بین اهالی محل شده بود.

با توجه به شکایت های متعدد مردم و به دنبال اعلام گزارش به مرکز فوریتهای پلیسی 110 موضوع در دستور کار مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت که در همین راستا پس از انجام تحقیقات محلی و اشراف اطلاعاتی هویت سه نفر از متهمان اصلی پرونده که هر سه نفر از اراذل و اوباش سطح دار و دارای سوابق کیفری هستند در محله های هاشمی و یکی از شهرستان های شمالی کشور شناسایی و در اواخر هفته گذشته در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

ابتدا یکی از متهمان پرونده پس از شناسایی مخفیگاهش در محله هاشمی در حالی که قصد فرار از چنگ ماموران را داشت، دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مقر پلیس منتقل شد.

در ادامه تحقیقات و بررسی ها، دو متهم دیگر نیز در حالیکه به یکی از شهرستان های شمالی کشور فرار کرده بود، مخفیگاه آنان پس از انجام اقدامات فنی و پلیسی شناسایی و این دو فرد شرور نیز در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به همراه همدستانشان به دادسرا معرفی شدند.

همه افراد دستگیر شده براساس دستور مقام قضایی با قرار وثیقه روانه زندان شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 650406 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟