سمنان تگزاس شد / جولان با وینچستر در وسط شهر !

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: هوشیاری و کار اطلاعاتی و امنیتی پلیس درگیری بین ۲ گروه اراذل و اوباش مسلح به انواع سلاح مانند وینچستر را در شهرستان سرخه خنثی کرد.

سرهنگ سید علی میر احمدی روز سه‌شنبه به رسانه ها اظهار داشت: قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در تمام شهرستان‌های استان سمنان از جمله سرخه تشکیل شده است و ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان در همین زمینه در جریان اختلاف تعدادی اراذل و اوباش و احتمال درگیری مسلحانه بین این افراد قرار گرفتند.

وی افزود: با بررسی های تخصصی و اطلاعاتی مأموران کارکشته و خبره پلیس هماهنگی‌های لازم برای اجرای عملیات انجام شد.

درگیری وینچستر به دست های سمنان خنثی شد

وی با بیان اینکه محل تجمع یک گروه از اراذل در سرخه شناسایی و ماموران به محل اعزام شدند، تصریح کرد: صدای شلیک یک گلوله حین عملیات شناسایی و کنترل‌ نامحسوس و کار اطلاعاتی پلیس از آغاز درگیری بین ۲ دسته از اراذل و اوباش خبر داد.

میراحمدی تصریح کرد: قبل از هر اتفاقی سه نفر از اراذل و اوباش که یکی از آنان سلاح وینچستر و ۲ نفر دیگر سلاح سرد از جمله قمه، چوب و چاقو داشتند در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

وی یادآور شد: تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد و در بازرسی از منزل این افراد نیز تعدادی سلاح سرد و مقادیری مشروبات الکلی و مواد مخدر نیز کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان با تاکید بر اینکه با هر گونه تحرکات و جولان اراذل و اوباش مقتدرانه و با قاطعیت مقابله می‌شود، به افرادی که قصد برهم زدن نظم و امنیت و آرامش مردم را در سر می پرورانند هشدار داد و گفت: پلیس هیمنه پوشالی این عده ناچیز را درهم می شکند.

به گزارش ایرنا و به گفته فرمانده انتظامی استان، سمنان جزو سه استان برتر در مقابله با اراذل و اوباش و هنجارشکنان است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 650309 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟