368 سارق مسلح تهرانی دستگیر شدند / در شب گذشته صورت گرفت

دومین طرح صاعقه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار رکنا،سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران گفت:دومین طرح صاعقه که برای برخورد با دارندگان سلاح با سارقان و برقراری امنیت و برخورد با اراذل و اوباش،در محله ها است از سوی ماموران پلیس پیشگیری، پلیس امنیت و یگان امداد به اجرا در آمد که 368 سارق که تعدادی از آنها در حین زورگیری با سلاح سرد بودند دستگیر شدند.

وی افزود:تعداد 145 نفر از اراذل و اوباش و افرادی که دارای انواع سلاح سرد بودند و تعداد 149 تولید کننده و فروشنده سلاح سرد دستگیر شدند./

وی افزود: در دومین مرحله از طرح صاعقه، 24 واحد صنفی که اقدام به تهیه، توزیع و فروش سلاح سرد می‌کردند پلمب و هزاران سلاح سرد و فشنگ نیز کشف شد.

سردار رحیمی در واکنش به خاموشی معابر تهران و احتمال افزایش وقوع جرم نیز گفت: ما به شدت با این موضوع مخالفیم و و به طور رسمی و کتبی مخالفت خود را در همان روزهای نخست به مراجع ذی‌صلاح و شورای تأمین اعلام کردیم زیرا امنیت مردم برای ما بسیار مهم است.

فرمانده انتظامی پایتخت با اولتیماتوم به مخلان امنیت مردم اعلام کرد: افرادی که با سلاح بخواهند به صورت مشهود امنیت جامعه را برهم بزنند باید منتظر برخورد قاطعانه و حتی مسلحانه پلیس باشند؛ نمی‌گذاریم با امنیت مردم شوخی شود و اجازه نمی‌دهیم مجرمان امنیت را دچار اخلال کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 650182 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟