تصادف مرگبار سهیلا دختر کرجی / برادر او از مهربانی خواهرش گفت + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 26.56M | مدت زمان ویدیو: 00:02:48

دخترجوان که دچار مرگ مغزی شد خانواده اش به اهدای عضو رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار رکنا، سهیلا به کارخیاطی مشغول بود، از مدت ها قبل برای خرید یک چرخ خیاطی جدید برای کارگاهش برنامه ریزی کرده بود تا اینکه روز حادثه ،همان روزی که خانواده اش برای اخرین بار او را سرپا و سرحال دیدند از خانه خارج شد تا دچار حادثه ای تلخ و مرگبار شود.

سهیلا کوچه به کوچه گذشت تا به میدان سپاه کرج رسید و در همین نقطه بود که خودروی سواری پراید با شدت به او برخورد تا به این شکل دفتر زندگی دختر جوان به صفحات آخر خود برسد.

برادر سهیلا که هنوز داغ از دست دادن خواهر عزیزش را به دل دارد درباره آن روز می گوید: طبق گفته های شاهدان ماجرا شدت تصادف به حدی بود که خواهرم پس از برخورد خودروی پراید با او به چند چند متر آنطرفتر پرت شده بود.

او ادامه می دهد: خواهرم را به بیمارستان شهید مدنی منتقل کرده بودند، وقتی درجریان این ماجرا قرار گرفتیم سراسیمه خودمان را به بیمارستان رساندیم. خیلی نگران حال سهیلا بودیم ، تشخیص اولیه پزشکان این بود که ضربه شدیدی به سرش وارد شده و وارد کما شده است.

با اینکه پزشکان شرایط دختر جوان خانواده افشار را بسیار وخیم اعلام کرده بودند با این حال خانواده او امیدوار بودند سهیلا هرچه سریعتر سلامتی را به دست آورد.

یک هفته چشم انتظاری

یک هفته از آن اتفاق هولناک و تصادف دلخراش می گذشت اما نه تنها وضعیت سلامتی سهیلا روبه بهبود نرفت بلکه با پایین آمدن سطح هوشیاری اش پزشکان اعلام کردند او دچار مرگ مغزی شدهخ. این یعنی آخرین برگ از دفتر زندگی دختر جوان ورق خورد و حالا خانواده اش با اهدای اعضای بدنش آخرین خط زندگی را زیباتر می نوشتند.

برادرسیهلا می گوید: وقتی پزشکان اعلام کردند سهیلا دچار مرگ مغزی شده و بهتر است اعضای بدن او را به بیماران نیازمند اهدا کنیم موضوع را با خانواده خود درمیان گذاشتم . به غیر از مادرم که چند سال فوت کرد همه اعضای خانواده مثل پدرم ،برارم ،حتی خود من و سهیلا مدتی قبل فرم اهدای عضو را پرکرده بودیم .

او در ادامه اضافه کرد: جدا شدن از سهیلا برایمان سخت بود ،بعد از فوت مادرم سهیلا مثل مادر خانواده بود. همیشه هوای همه ما را داشت و اگر برای هرکداممان مشکلی پیش می آمد او سنگ صبورمان بود.

اهدای عضو سهیلا

سرانجام با رضایت اولیای دم ،بیمار مرگ مغزی از بیمارستان شهید مدنی کرج به بیمارستان سینا تهران منتقل شد.

دکتر ساناز دهقانی رئیس واحد فراهم آوری اعضای پیوندی بیمارستان سینا تهران در این باره گفت: پس از انتقال بیمار مرگ مغزی ،پزشکان و متخصصان با تلاش بسیار موفق شدند کبد و کلیه های وی را به سه بیمار نیازمند اهدا کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 649864 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟