جزئیات بازداشت ناپدری تاکستانی به خاطر شکنجه دختر بی نوا + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 22.62M | مدت زمان ویدیو: 00:03:41

به‌گزارش رکنا، حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان در تشریح این ماجرا اظهار داشت: به‌دنبال انتشار فیلم شکنجه کودک معلول در فضای مجازی بلافاصله با ورود و صدور دستور قضایی دادستانی متهم دستگیر شد.

وی افزود: این عمل غیرانسانی از سوی ناپدری دختر معلول (سندروم داون) در یکی از روستا‌های تاکستان رخ داده که متهم ظرف مدت کمتر از 24 ساعت دستگیر و برای انجام تحقیقات قضایی به دادگاه بخش اسفرورین تاکستان فرستاده شد.

گفتنی است متهم به مواد مخدر از نوع شیشه اعتیاد دارد و به محض انتشار این فیلم نیرو‌های اورژانس اجتماعی، حراست، بازرسی و اداره بهزیستی شهرستان تاکستان و دادستانی با سرکشی به خانه شهروندان روستای «اک» که دارای فرزند معلول بودند، عامل آزار کودک معلول را شناسایی کردند.

علیرضا وارثی، مدیرکل بهزستی استان قزوین نیز گفت: در پی انتشار این فیلم در فضای مجازی مبنی بر آزار و اذیت یک کودک معلول با بررسی‌های به‌عمل آمده موضوع بلافاصله در دستور کار اورژانس اجتماعی، حراست، بازرسی و اداره بهزیستی شهرستان قرار گرفت.

از آنجایی که حمایت از حقوق کودکان و معلولان در قانون به سازمان بهزیستی محول شده است این سازمان هیچگونه مماشاتی را در تضییع حقوق این عزیزان برنمی‌تابد و بشدت با مسأله معلول آزاری و کودک آزاری برخورد قانونی خواهد کرد و در اسرع وقت قانون عاملان این امر را به مجازات خواهد رساند.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 649719 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟