باجگیری یک پلیس در جاده های زنجان / رازش فاش شد! ؟ + عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ ایرج خانی پور جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه شخصی با عنوان مامور راهنمایی و رانندگی در محور‌های مواصلاتی شهرستان سلطانیه از رانندگان اخاذی می‌کند موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی سلطانیه قرار گرفت.

او افزود: ماموران با هماهنگی قضائی متهم را با البسه پلیس راهور و با یک دستگاه خودرو سمند مجهز به آرم و علائم راهنمایی و رانندگی و چراغ گردون، حین ارتکاب جرم در اتوبان زنجان- قزوین مشاهده و دستگیر کرده و به پلیس اطلاعات سلطانیه انتقال دادند.

سرهنگ خانی پور با اعلام اینکه از این متهم یک دستگاه خودرو سمند توقیف شد، ادامه داد: متهم در بازجویی‌های بعمل آمده ضمن اعتراف به جعل عنوان پلیس در خصوص کلیه اقدامات غیرقانونی خود و اخاذی از شهروندان اعتراف کرده و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ خانی پور با توصیه به رانندگان مبنی بر عدم پرداخت هرگونه وجه به افراد در جاده‌ها از افرادی که بدین شیوه در محور‌های مواصلاتی شهرستان سلطانیه مورد اخاذی قرار گرفته اند خواست تا جهت پیگیری موضوع به پلیس امنیت عمومی شهرستان سلطانیه مراجعه کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 649352 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟