اتفاقی عجیب برای یک قاتل در زندان تبریز / 10 ساله پیش خون به پا کرد

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: با تلاش همکاران دستگاه قضایی و تلاش مددکاران و مسئولان زندان تبریز و تعامل طرفین دعوی، محکوم به قصاص پس از 10 سال از اعدام رهایی یافت.
به گزارش رکنا، موسی خلیل الهی با بیان اینکه یکی از سنت‌های مورد تاکید در دین مبین اسلام و احادیث نبوی و سفارشات اهل بیت(ع)، موضوع مهربانی و بخشش است، اظهار کرد: افرادی که صبر و مهربانی و عفو را پیشه کرده و در ترویج این فرهنگ مورد تحسین پیشگام باشند، در مسیر الهی گام برداشته‌اند.
وی با اشاره به نقش موثر و اهمیت بالای صلح و سازش در کاهش اختلافات و دعاوی حقوقی و پرونده‌های قضایی، اضافه کرد: با توجه به سیاست‌های تحولی قوه قضائیه، پیشگیری از جرم و تقویت فرهنگ پیشگیری از جرم در جامعه، یکی از اولویت‌های دستگاه قضایی بوده و موضوع ترویج فرهنگ صلح و سازش از جمله موضوعات مرتبط با پیشگیری از وقوع جرم است.

رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار پس از 10 سال در تبریز

به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، وی ادامه داد: در راستای ترویج فرهنگ صلح و سازش، می‌توان از ظرفیت نهادهای مردمی بهره مند شد، البته در این راستا اقدامات خوبی در استان انجام شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 648625 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟