بازداشت 30 مرزنشین به خاطر بازار سیاه دلار

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی از اخلال ارزی یک هزار و ۶۱۰ میلیارد ریالی ارز در آذربایجان‌غربی خبر داد و گفت: افرادی در استان، ارزهایی شامل دلار ، یورو، لیر و دینار عراق را دریافت کرده اما اقدام اقتصادی با آن انجام نمی دادند که در این رابطه ۳۰ نفر از افرادی که وارداتی انجام نداده بودند شناسایی و به مقام قضایی ارجاع داده شدند.
به گزارش رکنا، سرهنگ بهمن رستمی از اخلال یک هزار و ۶۱۰ میلیارد ریالی ارزی در آذربایجان‌غربی خبر داد و اظهار داشت: افرادی در استان، ارزهایی شامل دلار، یورو، لیر و دینار عراق را دریافت کرده اما اقدام اقتصادی با آن انجام نمی‌دادند که در این رابطه ۳۰ نفر از افرادی که وارداتی انجام نداده بودند شناسایی و به مقام قضایی ارجاع داده شدند.
وی ادامه داد: همچنین این افراد با صرافی های غیر مجاز در ارتباط بوده و اقدام به خرید و فروش ارز دریافتی در بازار می کردند.
رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی افزود: با شناسایی عاملان اخلال ارزی پس از ارجاع پرونده آنان به تعزیرات حکومتی، برای این افراد مقادیر قابل توجهی جریمه در نظر گرفته شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 648552 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟