قتل دختر جوان تهرانی در خیابان اندرزگو / میترا در بیمارستان جان داد

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، بیستم مرداد ماه سال 96 عابرانی که از خیابان  اندرزگو  عبور می کردند با دختر جوانی در حاشیه خیابان روبه رو شدند که پایش به شدت خونریزی داشت. عابران با اورژانس تماس گرفتند و دختر جوان به نام میترا به بیمارستان منتقل شد.تلاش پزشکان برای درمان وی بی نتیجه ماند و ساعتی بعد میترا به خاطر بریدگی سفیدران پایش تسلیم مرگ شد.
با مرگ دختر44 ساله پلیس به پرس و جو از شاهدان پرداخت. یکی از آنها گفت: من در یک لحظه دیدم دخترجوان در حالی پایش خونریزی داشت از یک پژو پیاده شد. من توانستم شماره پلاک ماشین را بردارم.
با اطلاعاتی که این مرد به پلیس داده بود راننده پژو به نام رامین 23ساله ردیابی و بازداشت شد و به درگیری خونین با میترا اعتراف کرد
وی در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.در آن جلسه وکیل اولیای دم در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: مادر میترا که مقیم آمریکاست تنها ولی دم است و او برای قاتل دخترش حکم قصاص خواسته است.

سماجت دخترجوان تهرانی موجب مرگش شد

وقتی رامین در جایگاه ویژه ایستاد در تشریح جزئیات ماجرا گفت: به تازگی پژو 206 خریده بودم که دنبال دوستم مسعود رفتم و با هم از ورامین به قیطریه رفتیم . در حوالی بولوار اندرزگو از خودرو پیاده شدیم تا شام بخوریم . چند دقیقه بعد مسعود از من خواست تا سوئیچ خودرو را به او بدهم . مسعود از رستوران بیرون رفت و چند دقیقه بعد من دنبال مسعود رفتم و دیدم او و یک دختر جوان در خودرو مشغول صحبت هستند . مسعود از من خواست تا چند دقیقه منتظر او بمانم.

من حدود نیم ساعت منتظر آن ها ماندم و وقتی دوباره سراغ مسعود رفتم با تندی از من خواست تا مزاحم نشوم. او در خودرو مشغول صحبت با دختر جوان بود . من عصبانی شدم و مسعود پیاده شد اما دختر جوان همچنان روی صندلی شاگرد خودرو نشسته بود.
وی ادامه داد: من پشت فرمان نشستم و از میترا خواستم تا خودرو را ترک کند اما میترا گفت : مسعود قول داده تا به او پول بدهد و تا زمانی که پولش را نگیرد خودرو را ترک نمی‌کند . میترا می گفت قصد دارد به یک پارتی شبانه برود و پس از دریافت پول باید او را به مهمانی برسانیم .

میترا در اندرزگو به قتل رسید / راز راننده پژو فاش شد

این متهم دفت: من که از شنیدن حرف های دختر جوان عصبانی شده بودم برای ترساندن او کارد میوه خوری را که در خودرو داشتم بیرون کشیدم اما دختر جوان دستم را هل داد که دستم زخمی شد. او نمی خواست پیاده شود به همین دلیل من و میترا با هم درگیر شدیم و نمی‌دانم چطور چاقو به سفید ران او برخورد کرد . همان موقع میترا که از دیدن خون ترسیده بود فریاد کشید و پیاده شد. من که شوکه شده بودم با خودرو فرار کردم اما عابرانی که میترا را خونین دیده بودند پلاک خودرو را برداشتند و به این ترتیب بازداشت شدم.
در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و وی را از اتهام قتل عمدی تبرئه و به خاطر قتل شبه عمد به پرداخت دیه محکوم کردند.
با اعتراض اولیای دم به حکم صادره پرونده در دیوان عالی کشور تحت رسیدگی قرار گرفت و قضات دیوان عالی کشور این حکم را تایید نکردند.
با شکسته شدن حکم دیه ،پرونده رامین برای رسیدگی به شعبه همعرض ارسال شد.پسر جوان این بار در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد.

وی حرفهای قبلی اش را تکرار کرد و گفت: باور کنید سماجت میترا باعث شد برای ترساندن او چاقو بکشم.اما من نمی خواستم ضربه ای به او بزنم.
من اتهام قتل عمدی را قبول ندارم .چون هیچ خصومتی با دختر جوان نداشتم و اصلا او را نمی شناختم. در کشمکش میان ما چاقو ناخواسته به سفیدران او برخورد کرد و موجب مرگش شد.

وی ادامه داد: من اصلا فکر نمی کردم ضربه به پا می تواند کشنده باشد.در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک های موجود در پرونده رامین را به خاطر قتل شبه عمد به پرداخت دیه محکوم کردند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 648506 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟