دختر سیرجانی / جزئیات سربریدن این دختر 15 ساله

دختر سیرجانی / نهم دی ماه سال جاری، حوالی ساعت یک کارگران جمع‌آوری زباله حین تخلیه یک مخزن در خیابان خزر سیرجان (انتهای بلوار ولیعصر عج نرسیده به بلوار خبرنگار) متوجه یک پلاستیک سنگین با ظاهری غیرطبیعی شدند و هنگامی که سر پلاستیک را باز کردند با صحنه‌ای بسیار وحشتناک سر بریده دختر سیرجانی روبرو شدند.

به گزارش رکنا، سر بریده  یک دختر نوجوان حدودا ۱۵ ساله که کاملا از تن جدا شده بود داخل پلاستیک قرار داشت. کارگران جمع‌آوری زباله بلافاصله با پلیس تماس گرفته و ماموران کلانتری و پلیس آگاهی سیرجان در محل حاضر شدند.

حدود ۲ ساعت بعد متهم به قتل بر اثر عذاب وجدان خود را تسلیم پلیس کرده و محل رها کردن بدن را نیز مشخص کرده است. حاکی است بدن این دختر نوجوان نیز در زمینی خالی در همان منطقه کشف شده است.

قاتل دختر سیرجانی کیست؟!

به گزارش رکنا، در پی انتشار خبر بریده شدن سر یک دختر سیرجانی،محسن نیک ورز، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان در تشریح جزئیات این خبر گفت:«متهم به قتل که شخصی ۴۵ ساله، متاهل، دارای اعتیاد وسابقه کیفری است، بنا به تحقیقات اولیه و اظهارات وی، دو روز پیش از این حادثه با مقتوله که دارای اعتیاد نیز بوده در یک پارک آشنا می شود و پس از درخواست وجه نقد از سوی مقتوله ، متهم با او همراهی کرده و پس از تهیه مواد مخدر جهت مصرف به محل مخروبه ای مراجعه می کنند. ظاهرا عصر روز گذشته متهم در حین مصرف مواد مخدر یا روان گردان به جهت توهم ناشی از مصرف مواد با چند تکه سنگ ضرباتی را به سر مقتوله وارد می آورد و سپس با یک کارد میوه خوری که به همراه داشته پس از وارد آوردن چندین ضربه به سر وصورت مقتوله، با قساوت، سر وی را جدا و داخل یک کیسه در سطل زباله می اندازد. کارگران شهرداری حوالی نیمه شب گذشته در حین تخلیه سطل زباله با دیدن کیسه ی مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع داده و بلافاصله با حضور ماموران نیروی انتظامی متهم نیز خود را تسلیم و اعتراف به ارتکاب قتل دختر سیرجانی از جانب خود می نماید. با همراهی وی اکیپی از مأمورین پلیس آگاهی به محل ارتکاب جنایت عزیمت و صحت موضوع تایید می شود.»

شایعات در سربریدن زن جوان سیرجانی

دادستان سیرجان در ادامه افزود:«تاکنون هویت مقتوله که خانمی ٣٠ ساله است مشخص نشده و تحقیقات تکمیلی جهت شناسایی وی در حال انجام است.شایعات مطروحه در خصوص ناموسی بودن قتل دختر سیرجانی و دیگر مطالب منتشر شده صحت ندارد و ان شاالله با تکمیل تحقیقات و رسیدگی فوری، متهم به مجازات جنایت ارتکابی محکوم و عدالت درباره وی اجرا خواهد شد.».آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 648411 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟