لحظه به لحظه با شهادت مامور پلیس در سربیشه خراسان

یکی از مرزبانان کشور به نام ستوان سوم علی معاوی در هنگ مرزی دشت آزادگان و یکی از ماموران مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی به نام استوار سعید بنی اسدی شب گذشته به شهادت رسیدند.
به گزارش رکنا،  سردار لطفعلی پاکباز فرمانده مرزبانی استان خوزستان اظهار داشت: مرزبانان هنگ مرزی دشت آزادگان حین انجام گشت‌زنی در منطقه ممنوعه حریم مرزی هور العظیم، در مواجه با اشرار مسلح در منطقه هور با آن‌ها درگیر شدند که مأموران مرزبانی با اجرای سنگین آتش ضمن وارد کردن تلفات به عناصر یاد شده، آن‌ها را مجبور به عقب نشینی و فرارکردند.
فرمانده مرزبانی استان خوزستان تصریح کرد: در این درگیری که غیور مردان مرزبانی خوزستان جانانه در مقابل ورود اشرار مسلح به کشور ایستادگی کردند، ستوان سوم "علی معاوی" به مقام والای شهادت نائل آمد.

استوار سعید بنی اسدی در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر به شهادت رسید

سردار"ناصر فرشید" خراسان جنوبی اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تردد خودروی حامل مواد مخدر در محور مرزی"ماهیرود به سمت سربیشه" مأموران انتظامی پاسگاه عملیاتی"حسین آباد" شهرستان سربیشه جهت متوقف کردن خودرو، در حاشیه پاسگاه و کنار جاده مستقر شدند.
وی بیان داشت: مأموران به راننده خودروی حامل مواد مخدر دستور ایست دادند که راننده خودرو قصد متواری شدن داشت که پس از برخورد با استوار"سعید بنی اسدی" واژگون شد.

شهادت دو مامور نیروی انتظامی در عملیات های مرزی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: در این عملیات استوار"سعید بنی اسدی" از کارکنان پاسگاه عملیاتی حسین آباد شهرستان سربیشه به علت شدت جراحات در دم جان باخت و خودرو توقیف و ۲ سرنشین آن دستگیر شدند.
سردار فرشید با بیان اینکه مأموران در بازرسی از خودرو ۵۸ کیلوگرم مواد مخدر کشف کردند؛ افزود: متهمان بر اثر واژگونی خودرو مصدوم شدند که تحت درمان قرار گرفتند.
این مقام ارشد انتظامی شهادت این سرباز مدافع حریم وطن را به خانواده این شهید، کارکنان جان برکف نیروی انتظامی و مردم ولایت مدار خراسان جنوبی تبریک و تسلیت گفت و برای بازماندگان این شهید گرانقدر طلب صبر و مغفرت کرد. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 647934 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟