ماجرای دختر آبادانی و مامور حراست به کجا رسید + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 16.23M | مدت زمان ویدیو: 00:02:01

به گزارش رکنا، فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که یک دختر آبادانی از سوی اعضای یک خانواده در آبادان مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود و با صورتی خونین در اختیار ماموران حراست قرار گرفت.

این فیلم که حاشیه های زیادی همراه داشت با موج اعتراضاتی از نحوه برخورد مامور حراست اقدام اعضای خانواده را به همراه داشت که یک منبع آگاه در آبادان توضیحاتی را در این خصوص داد.

ماجرای کتک زدن زن آبادانی چه بود؟

یک منبع آگاه در پلیس آبادان به خبرنگار رکنا گفت: در پی انتشار فیلمی مبنی بر دستگیری یک خانم از سوی اهالی یک خانه و به کمک ماموران حراست تحقیقات پلیس صورت گرفت.

وی افزود: در تحقیقات میدانی مشخص شد که دختر آبادانی با صاحبخانه اختلاف قدیمی و شخصی داشته و برای تسویه حساب وارد خانه شده که توسط اهالی داخل خانه و ماموران حراست منطقه دستگیر و تحویل ماموران کلانتری قرار گرفته است.

سروان کمایی ادامه داد: شنیده ها حاکی از آن است، شایعاتی مطرح شده که زن جوان با در دست داشتن اسید و شوکر به این خانه در منطقه بریم حمله کرده که پس از حضور در خانه چند زن جوان او را به شدت کتک می زنند و او را روی زمین خوابانده و نیروی حراستی منطقه با حضور در محل اقدام به دستگیری وی می کنند.

 اعتراف به لمس بدن دختر آبادانی

همزمان مامور حراست با قرار قانونی روانه زندان شد و 2 زن که دختر آبادانی را کتک زده و دماغش را شکسته اند با سپردن وثیقه آزاد شدند.

بلافاصله بعد از ورود مامورلن کلانتری 11 آبادان به ماجرای این درگیری مشخص شد که دختر آبادانی با خانوداه یکی از مردان سرشناس پالایشگاه آبادان کدورت داشته که روز حادثه با در اختیار داشتن شوکر برقی ،تیغ موکت بری و چسب به خانه آن ها وارد شده است و حتی به کودک این خانواده آسیب وارد کرده است.

در این صحنه مادر کودک و زن فامیل به دخترآبادانی حمله کرده اند و با ضربه های سنگینی دماغ این دختر را شکسته اند و زمانیکه دعوا به بیرون از خانه کشانده شده است یک مامور حراست محدوده خانه های سازمانی پالایشگاه در اقدامی غیر اخلاقی نه تنها ابتدا پا روی بدن دخترآبادانی گذاشته است بلکه سپس با باطوم روی بدنش فشار آورده و در نهایت با دست خود بدن دختر جوان را لمس کرده است.

این مامور حراست با وجود ابراز پشیمانی و دفاعیات در برابر بازپرس پرونده بخاطر اتهامی که داشت با قرار مناسب روانه زندان شد.

دخترآبادانی نیز بازجویی شد و با ادعاهایی مبنی بر اینکه از پدر خانواده بخاطر رفتارهای غیرمسئولانه و اخراج او از محل کار با وجود صمیمیت قبلی و مدت دار کینه به دل داشته است اما برای صحبت کردن با همسر این مرد به آن خانه رفته است و در صحنه درگیری فرصت استفاده از شوکر را هم به دست نیاورده است.

دختر آبادانی هیچ توضیحی درباره همراه داشتن چسب نواری پهن و تیغ موکت بری و شوکر نداشته و تنها بواسطه وضعیت وخیم دماغ شکسته اش که نیاز به درمان داشت با سپردن وثیقه 140میلیون تومانی آزاد شد تا بزودی به دادسرا احضار و تحت بازجویی قرار گیرد.

در این ماجرا 2 زن هم که دخترآبادانی را کتک زده و دماغش را شکسته اند به دادسرا احضار شدند و ادعا کردن دخترجوان قصد حمله به آنان را داشته و چون ابتدا کودک خانواده را هدف قرار داده است آنها به وی مجال اقدام نقشه اش را نداده و در این درگیری دخترآبادانی را هدف ضربه قرار داده اند.

بنابه گزارش اختصاصی رکنا؛ تحقیقات ویژه در این اتفاق ادامه دارد و هر نوع ادعایی توسط دختر آبادانی و ۲ زن دیگر مورد توجه و تحت بررسی است.

واکنش پلیس آبادان

در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی که دو نفر خانم یک دختر جوان را مورد ضرب و جرح قرار داده بودند و از همسایگان درخواست تماس با پلیس ۱۱۰ را داشتند بلافاصله پس از تماس‌های مردمی، پلیس آبادان در کوتاه‌ترین زمان ممکن در صحنه حاضر شد و طرفین نزاع را به کلانتری منتقل کرد.

بازداشت مامور حراست بخاطر لمس بدن زن جوان!

تحقیقات اولیه پلیس حاکی از اختلاف قبلی زن جوان با این خانواده را نشان می داد که در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و تحقیقات پلیس آغاز شد.

شایان ذکر است، طرفین نزاع پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و نتیجه اقدامات پلیس متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

واکنش رییس دادگستری خوزستان

حجت الاسلام والمسلمین مرادی اظهار داشت: یک خانمی به خاطر اختلاف قدیمی و همچنین تسویه مالی با یکی از پرسنل شرکت نفت به منزل ایشان می‌رود. این خانم که همراه خود مواد آتش زا، و مقداری اسید نیزداشته است در ابتدای درگیری با اهالی خانه از تیزبر به عنوان تهدید استفاده کرده است.

رئیس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه برادر این خانم نیز توسط این فرد توصیه به اشتغال داشته است و به تازگی اخراج شده است و این موضوع نیز از موضوعات درگیری بوده است افزود: در این درگیری خانم صاحب خانه نیز متقابلاً این خانم را مجروح کرده است. که اقدامات قضائی در مورد طرفین صورت گرفته است.

وی بیان داشت: طبق اظهارات این خانم موارد دیگری نیز مطرح است که در این خصوص تحقیقات در حال انجام می‌باشد. مأمور نگهبانی که اقدام به کار بسیار ناشایستی کرده است بازداشت و روانه زندان شده است.

وی همچنین افزود: این پرونده به صورت ویژه در حال رسیدگی است.

به گزارش اختصاصی گروه حوادث رکنا، فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که در آن زن جوانی از سوی اعضای یک خانواده در آبادان مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود و با صورتی خونین در اختیار ماموران حراست قرار گرفت.

این فیلم که حاشیه های زیادی همراه داشت با موج اعتراضاتی از نحوه برخورد مامور حراست اقدام اعضای خانواده را به همراه داشت که یک منبع آگاه در آبادان توضیحاتی را در این خصوص داد.

ماجرای کتک زدن زن آبادانی چه بود؟

یک منبع آگاه در پلیس آبادان به خبرنگار رکنا گفت: در پی انتشار فیلمی مبنی بر دستگیری یک خانم از سوی اهالی یک خانه و به کمک ماموران حراست تحقیقات پلیس صورت گرفت.

وی افزود: در تحقیقات میدانی مشخص شد که زن جوان با صاحبخانه اختلاف قدیمی و شخصی داشته و برای تسویه حساب وارد خانه شده که توسط اهالی داخل خانه و ماموران حراست منطقه دستگیر و تحویل ماموران کلانتری قرار گرفته است.

سروان کمایی ادامه داد: شنیده ها حاکی از آن است، شایعاتی مطرح شده که زن جوان با در دست داشتن اسید و شوکر به این خانه در منطقه بریم حمله کرده که پس از حضور در خانه چند زن جوان او را به شدت کتک می زنند و او را روی زمین خوابانده و نیروی حراستی منطقه با حضور در محل اقدام به دستگیری وی می کنند.

واکنش وزارت نفت به رفتار منفور مامور حراست با دختر آبادانی

کسری نوری مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت در خصوص جزئیات درگیری شب گذشته در پالایشگاه نفت آبادان گفت: درگیری شب گذشته میان مامور حراست پالایشگاه آبادان و یک زن جوان آن هم به دلیل اختلافات شخصی رخ داده است.
وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد که زن جوان با صاحبخانه اختلاف شخصی داشته و برای تسویه حساب وارد خانه شده که توسط اهالی داخل خانه و مأموران حراست منطقه دستگیر و تحویل مأموران کلانتری شده است.
مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت اضافه کرد: در حال حاضر مامور حراست پالایشگاه نفت آبادان به خاطر رفتار منفور خود بازداشت و برکنار شده است.
نوری گفت: در حال حاضر دادستانی آبادان در این خصوص ورود پیدا کرده و تمامی اتفاقات در حال بررسی است و وزارت نفت در این زمینه ورود نمی‌کند.
مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت تصریح کرد: ماجرای درگیری مربوط به مشاجره خانوادگی یکی از کارکنان بوده و ارتباطی به هیچ یک از مدیران پالایشگاه ندارد و این موضوع در حال بررسی است.

لمس دختر آبادانی چگونه برای مامور حراست دردسرساز شد

همکاران نگهبان خاطی که به خاطر لمس زن جوان آبادانی در درگیری جنجالی بازداشت است، می گویند که آنها می خواستند با استفاده از باتوم زن جوان را بازرسی بدنی کنند. چون بازرس خانم نداشتند و می خواستند مطمئن شوند که او اسلحه همراه نداشته باشد.

بعد از ورود زن جوان آبادانی به خانه یکی از کارکنان شرکت نفت، یکی از جنجال برانگیزترین بحث هایی که مطرح شد این بود که یکی از نگهبانان حراست بدن زن جوان را لمس کرده بود که این در فیلم منتشر شده از صحنه درگیری به چشم خورده بود. بعد از بررسی های قضائی کارمند حراست که این عمل ناشایست را انجام داده بود بازداشت شد.

در این گفتگو توضیحات همکاران این کارمند حراستی را می خوانید.

کارمندان نگهبان خاطی چه گفتند؟

در فیلم منتشر شده دو تن از کارمندان حراست که همراه نگهبان خاطی در محل حادثه حضور داشتند،توضیحاتی در مورد مشاهدات خود از لحظه درگیری ارائه می دهند.

گزارشگر در در سوال خود می گوید: «اینجا همان منطقه ای هست که در ویدئوی منتشر شده از نزاع خانوادگی، در این نقطه اتفاق افتاده است. شما و مابقی پرسنل حفاظت فیزیکی در آنجا حاضر شده بودید.اینجا چه صحنه ای مشاهده کردید و چه اتفاقی افتاد؟»

کارمند حراست می گوید:«طبق اطلاع ساکن که گفت سارق مسلح به منزل آنها وارد شده است، حراست در محل حاضر شد. وقتی به این محل رسیدیم این خانم با دو صاحبخانه گلاویز و درگیر بودند.

از این خانم یک شوکر و دو عدد چاقو گرفته شد.طبق گفته ساکن دست فرزندش توسط آن خانم زخمی شده بود.

حراست هیچ درگیری و ضرب و شتمی به این خانم وارد نکرده و درگیری در خانواده ساکن و مصدوم انجام شد.حراست دخالتی در زخمی کردن این خانم نداشته است.»

اگر ما نبودیم کار به جای باریک می کشید

یکی دیگر از نیروهای حراست نیز در توضیح ماجرا گفت:«من در صحنه بودم و از نیروهای حراست هستم.وقتی ما رسیدیم درگیری در خانه بود و بیرون کشیده شده بود.»

وی در ادامه گفت:«یک کیف همراه زن جوان بود.وقتی رسیدیم شوکر را از دست خانوم گرفتیم.دو چاقو هم داخل کیفش بود.

او بعد از درگیری داخل جوی آب افتاده بود.

خانواده ساکن گفته بودند سارق مسلح وارد خانه شان شده است.فکر کردیم سارق اسلحه کمری کلت همراه دارد.

ما و همکاران به خانواده می گفتیم ولش کنید.فکر کردیم درگیری خانوادگی است و دنبال سارق بودیم و می گفتیم سارق کجاست کدام طرف فرار کرد؟

که خانواده گفتند سارق همین فرد است و مسلح است.

در آن لحظه خانمی آنجا نبود که او را بازررسی کند.مجبور شدیم با باتوم،پاها و جیب مانتو ببینیم که مطمئن شویم اسلحه ای چیزی هست یا نه.

ما این خانم را از دست این خانواده نجات دادیم و نگذاشتیم کار به جای باریک بکشد وگر نه می خواستند او را نمی دانم چه کنند.

بدطوری ضرب و شتم کرده بودند.

اگر ما نبودیم کار به جای باریک می کشید.

ما و همکارمان به او دست نزدیم.

ما مجبور شدیم که او را گرفتیم و مهار کردیم و بعد رهایش کردیم.اما حالا همکارمان بلاتکلیف شد.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 647600 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟