تونل یک کیلومتری فرار در دخمه هالیوودی! / پلیس مشهد هم شوکه شد + عکس ها

به گزارش رکنا،گردانندگان باند مخوف خنجر که شکارچیان مسافرکش های مشهدی بودند تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و تجسس ها نشان داد شگرد مردان تبهکار بی رحمانه است.

تحقیقات از یک مسافرکش نشان داد او  سه جوان را از مقابل بیمارستان رضوی سوار خودروی سمند کرده و به طرف بولوار توس به راه افتاده است که در محله خلوتی زورگیران مسافر نما خنجر بیرون مشیده اند و با زدن ضربات مهلک به این راننده او را از خودرو بیرون انداخته و سمند را سرقت کرده اند. 

در حالیکه راننده نگونبخت به کما فرو رفته بود ماموران به ردپاهایی از  یک زورگیر سابقه دار رسیدندکه نشان می داد در ماجرای سرقت سمند نقش دارد. خیلی زود مخفیگاه های اعضای این بانددر حاشیه شهر و بولوار توس به محاصره درآمدند و درهر سه عضو باند بازداشت شدند.

باند خنجر

پلیس در دخمه زورگیران با تونلی مخفی به طول یک کیلومتر روبرو شدند که دزدان برای فرار از دست پلیس حفر کرده بودند و به آن سوی خیابان راه داشت و با برداشتند دریچه کوچک وارد تونل شوک آور شدند.

اعتراف باند خنجر

تجسس های کارآگاهان نشان داد  یک زن نیز برای به دام انداختن طعمه ها با اعضای باند تبهکاران زورگیر همکاری می کند چرا که یکی از شاکیان زن که در تاکسی های اینترنتی فعالیت داشت در اظهارات خود به پلیس گفت: یک زن جوان تقاضای تاکسی کرد وقتی او را سوار کردم به من گفت: همسرم کنار داروخانه منتظر است. وقتی آن مرد را نیز سوار کردم به مسیر ادامه دادم ناگهان با دیدن قمه از شدت ترس میخکوب شدم. آن ها مرا به زور پیاده کردند و خودروام را ربودند. تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 647484 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟