بلای هولناک سر زن تهرانی وسط خیابان / بازداشت مرد شیاد

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک موبایل قاپ و کشف 12 فقره سرقت خبر داد .
به گزارش رکنا،  سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی بیان داشت: بیست و دوم تیرماه از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 خبر وقوع یک فقره سرقت تلفن همراه به شیوه قاپ زنی به کلانتری 152 خانی آباد اعلام می شود ، با حضور گشت پلیس مال باخته که یک خانم بودند اظهار داشت، کنار خیابان در حال مکالمه با تلفن همراه بودم که ناگهان گوشی تلفن همراهم توسط سارق موتور سوار بسرقت رفت .
وی عنوان کرد: پس از ثبت اظهارات شاکی پرونده به دستور قضائی به پلیس آگاهی ارجاع و در دستور کار تیم مبارزه با کیف قاپی پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار می گیرد . کارآگاهان در گام اول تحقیقات با بررسی و پایش محدوده سرقت موفق به کشف سرنخ های متعدد می شوند .

کشف 12 فقره موبایل قاپی در تهران / زن جوان شاکی بود

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی ابراز داشت : کارآگاهان در ادامه با جمع بندی سرنخ های موجود موفق به شناسایی هویت سارق به نام سهیل می شوند و مشخص شد سهیل به جرم سرقت به زندان افتاده و در حال تحمل کیفر می باشد .
این مقام انتظامی تصریح کرد : با هماهنگی های قضائی سهیل برای بازجویی به پلیس آگاهی منتقل شد و متهم پس از مواجهه با ادله متقن کارآگاهان به سرقت گوشی همراه شاکی معترف و اظهار داشت پس از سرقت گوشی را به همسرم هدیه دادم و اکنون در اختیار او می باشد و علاوه بر سرقت از شاکی 12 فقره سرقت مشابه نیز انجام داده ام و تلفن های مسروقه را به صورت دستفروشی به مبلغ 2 تا 5 میلیون تومان به فروش می رساندم .
سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی افزود : باتوجه به اعتراف شاکی با دستور قضایی، همسر متهم به پلیس آگاهی دعوت و گوشی شاکی را مسترد کرد و تحقیقات تکمیلی برای کشف اموال مسروقه همچنان ادامه دارد .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 647394 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟