خودکشی مادر پس از دیدن دخترش در تهران / سقوط از روی پل ستاری

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 17 :40 دقیقه شنبه 13 دی ماه امسال ماموران کلانتری 138 جنت آباد در جریان مرگ مرموز زن جوانی از روی پل ستاری قرار گرفتند و تیمی از ماموران به دستور بازپرس واحدی از شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیق وارد عمل شدند.

ماموران کلانتری با حضور در صحنه جرم با جسد زن 58 ساله ای روبرو شدند و در تحقیقات مشخص شد این زن چند روز قبل برای دیدن دخترش از شهرستان به تهران آمده و امروز با توجه به بلیط پروازی که همراهش بود مشخص شد این زن در مسیر فرودگاه و بازگشت به شهر خودش دست به خودکشی زده است.

خودکشی مادر پس از دیدن دختر

تیم پلیسی در ادامه راننده تاکسی اینترنتی که ماجرا را به پلیس مخابره کرده بود هدف تحقیق قرار دادند و وی گفت: در مسیر فرودگاه مهرآباد بودم و مسافرم که این زن 58 ساله بود در روی پل ستاری به بهانه عکس انداختن از من خواست در کنار اتوبان توقف کنم.

وی افزود: چون مسافر بود فکر کردم می خواهد عکس یادگاری بگیرد به همین خاطر توقف کردم اما این زن ناگهان خودش را از بالای پل به پایین انداخت. شوکه شده بودم و فقط توانستم با پلیس تماس بگیرم.

بنا بر این گزارش ، بازپرس مصطفی واحدی دستور داد تا تحقیقات تکمیلی در این پرونده صورت گیرد تا راز این مرگ معمایی و خودکشی مرموز فاش شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 647315 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟