دردسر انتقام جویی در زنجان

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدعلی آدینه‌لو، رئیس پلیس فتا زنجان در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه شخص یا اشخاصی با هویت نامعلوم از طریق شبکه اجتماعی تلگرام اقدام به ارسال مطالب توهین‌آمیز وفحاشی علیه وی کرده اند، مراتب بصورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی درادامه گفت: با اقدامات فنی و شیوه و شگرد‌های خاص پلیسی متهم به هویت معلوم در استان زنجان مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی قضایی‌ طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد و ابزارهای جرم کشف شده از وی به پلیس فتا تحویل داده شد.

این مقام انتظامی گفت: متهم پس از روبه‌رو شدن با مستندات، ضمن اعتراف به جرم خود اظهار داشت: شاکی پرونده از دوستان و آشنایان وی بوده و به دلیل اختلافات پیش آمده به قصد انتقام جویی اقدام به این عمل مجرمانه نموده است.

سرهنگ آدینه‌لو با اشاره به اینکه برخی اختلافات از طریق گفت وگو قابل حل و فصل می‌باشد، به کاربران تاکید کرد: فضای مجازی محل مناسبی برای انتقام گیری نیست و برابر قانون هرگونه توهین و اهانت به دیگران جرم محسوب شده و مجازات‌های قانونی برای فرد خاطی به دنبال دارد.

رئیس پلیس فتا زنجان با بیان اینکه کارشناسان پلیس فتا به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان می‌باشد، افزود: کاربران در صورت مواجهه با موارد مشکوک، موضوع را از طریق وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir  گزارش کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 647178 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟