تیراندازی های وحشتناک خیابان هاشمی تهران چه رازی داشت ؟ + جزئیات

به گزارش گروه حوادث رکنا، سردار"علی ذوالقدری" رئیس پلیس امنیت عمومی تهران گفت: ساعت 3 بامداد 11 آذر ماه امسال تعدادی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی تماس و اظهار داشتند، 2 شرور با تیر اندازی به سمت یک مغازه اغذیه فروشی در حوالی خیابان "هاشمی" شیشه و کرکره آن را تخریب و از محل گریخته اند.

تیراندازی به مغازه غذا فروشی

وی عنوان داشت: بلافاصله تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی در نشانی اعلامی حاضر و مشخص شد که متهمان با شاکی اختلاف حساب مالی دارند.

رئیس پلیس امنیت عمومی با بیان اینکه در بررسی سوابق متهمان مشخص شد، هر 2 سابقه دار بوده و سابق بر این دستگیر و روانه زندان شده اند، ابراز داشت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی به دست آمد، متهمان پس از تخریب شیشه و کرکره مغازه به محل سکونتشان تردد نداشته و در محل دیگری مخفی شده اند.

دستگیری 2 شرور مسلح

سردار ذوالقدری با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی، مخفیگاه متهمان در یکی از روستاهای جنگلی شهرهای شمالی شناسایی شد، افزود: تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی با اخذ نیابت قضائی به آنجا اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی آنها را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی در پایان افزود: هر 2 متهم به جرم ارتکابی معترف و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 646354 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟