سرنوشت اشکبار کودک پس از قتل مادر خائنش در فرحزاد / سوسن طلاق می خواست

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از سال 97 با گزارش قتل زن جوانی در منطقه فرحزاد تهران آغاز شد. مأموران پس از حضور در محل جنایت و بررسی صحنه قتل متوجه شدند که مقتول به نام سوسن پس از درگیری با همسرش اصغر 36 ساله با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است.

به این ترتیب اصغر به اتهام قتل عمد بازداشت شد اما وی تلاش کرد تا قتل را به گردن یکی از دخترانش بیندازد اما در بازجویی‌های بعدی اصغر به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: من سوسن را کشتم چون به من خیانت کرده بود.
دختر مقتول که بزرگ‌ترین فرزند خانواده است به مأموران گفت: من و مادرم رابطه نزدیکی داشتیم. برادرم که دو سال از من کوچک‌تر است کار می کرد، پدر و مادرم هم کار می‌کردند، با این حال نمی‌توانستیم خرجی زندگی مان را تأمین کنیم چون پدرم اعتیاد داشت.
من در خانه از خواهر و برادر کوچک‌ترم مراقبت می‌کردم. مدتی بود که مادر و پدرم درگیری شدیدی داشتند، پدرم فکر می‌کرد مادرم با مردی در ارتباط است. چون می‌گفت می‌خواهد از پدرم جدا شود اما پدرم قبول نمی‌کرد. آنقدر این مسأله مهم شده بود که پدرم مدام مادرم را چک می‌کرد و با هر شماره تلفنی که در گوشی مادرم می‌دید فوری تماس می‌گرفت تا ببیند با کسی در ارتباط است یا نه.
من دقیقاً نمی‌دانم چه اتفاقی بین آنها افتاده بود، اما مادرم خیلی تلاش می‌کرد از پدرم جدا شود. روز حادثه هم سر این موضوع با هم درگیر شدند، من سعی کردم آنها را جدا کنم. وقتی پدرم به آشپزخانه رفت من فکر کردم دعوا تمام شده است. مادرم دراز کشیده بود که پدرم با چاقو به او حمله کرد و او را زد، آنقدر سریع این‌کار را کرد که ما نتوانستیم واکنش نشان دهیم.
پس از تکمیل تحقیقات و اعترافات صریح متهم، پرونده او به دادگاه کیفری استان تهران ارسال و متهم محاکمه شد. در این جلسه دادگاه دو فرزند بزرگ خانواده گفتند: ما از پدرمان شکایتی نداریم و گذشت می‌کنیم.
در ادامه متهم به جایگاه رفت و گفت: من همسرم را نکشتم و فقط او را زدم، ممکن است بعد از آنکه از خانه خارج شدم دختر بزرگم او را به قتل رسانده باشد. سوسن به من خیانت می‌کرد و من سر این موضوع با او درگیری داشتم.
اما دختر مقتول نسبت به قتل مادرش اعلام بی‌گناهی کرد و دیگر فرزندان مقتول که در خانه بودند هم شهادت دادند که پدرشان عامل قتل مادرشان بوده است.
براساس اطلاعاتی که دادسرا ارائه داد، مقتول زمانی که 11 ساله بوده ازدواج کرده و با شوهرش به تهران آمده و در منطقه فرحزاد ساکن شده‌ است. این زوج 6 فرزند داشتند.
این در حالی‌است که فرزندان کوچک مقتول نیز پس از قتل مادرشان به بهزیستی منتقل شده بودند. بعد از اینکه فرزندان بزرگ مقتول اعلام گذشت کردند، نماینده دادستان از سوی رئیس قوه قضائیه برای بچه‌های کوچک هم درخواست دیه کرد.
به این ترتیب جلسه دوم رسیدگی تشکیل شد. متهم این‌بار اتهام قتل را قبول کرد و گفت: اتهامم را قبول دارم، من زنم را کشتم و حالا هم پشیمانم و درخواست بخشش دارم.
با پایان جلسه دادگاه، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.‌آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 646203 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟