التماس مادر مطلقه و دخترش به 3 آزارگرشیطانی / خودکشی در زندان + عکس

یک زن مطلقه و دختر جوانش در خانه تنها بودند که 3 متجاوز وارد خانه اشان شدند و قصد داشتند به دختر 18 ساله تجاوز کنند اما مادر اجازه نداد.

به گزارش رکنا، پاییز سال ۹۸ صدای فریاد های کمک خواهی یک مادر مطلقه و دخترش در آپارتمانی درمحله تهرانپارس تهران پیچید.همسایه‌ها که هراسان از خانه‌شان بیرون دویده بودند با زن جوان و دختر ۱۸ ساله اش به نام آزاده روبه‌رو شدند که می گفتند چند مرد ناشناس برای سرقت وارد خانه شان شده اند.همسایه به کمک این مادر و دختر رفتند اما دزدان ناشناس خیلی زود گریخته بودند .پلیس در جریان قرار گرفت و به بازجویی از مادر و دختر پرداخت .

زن جوان به ماموران گفت :من بعد از جدایی از همسرم به تنهایی و همراه دخترم در خانه ا م زندگی می کنیم. ما تازه از مهمانی به خانه برگشته بودیم و می خواستیم بخوابیم که یکباره یک نفر در آپارتمان را زد. من وقتی در را باز کردم چند مرد ناشناس مرا هل دادند به زور وارد خانه شدند .آنها من و دخترم را تهدید به مرگ کردند و می خواستند اموالمان را بدزدند که من در یک لحظه از فرصت استفاده کردم و خودم را مقابل درآپارتمان رساندم و فریاد زدم که همان موقع همسایه ها سر رسیدند و دزدان فرار کردند .

 حمله 3 شیطان صفت به مادر و دخترش 

به دنبال اظهارات این زن ماموران پلیس به بررسی پرداختند و دریافتند دزدان که با فریادهای کمک خواهی زن جوان و دخترش ترسیده بودند با جا گذاشتن پرایدشان با پای پیاده از محل گریخته اند .

با بررسی پلاک پراید دزدان ،مرد میانسالی که صاحب خودرو بود ردیابی و بازداشت شد .در بررسی ها مشخص شد یکی از دزدان پسر این مرد بوده است .

با دستگیری محسن 23ساله وی گفت: من و دوستانم بیکار بودیم .به همین خاطر نیما که از همه ما کوچکتر بود نقشه سرقت را کشید.برای همین مقابل یک آپارتمان رفتیم و چون در باز بود وارد شدیم. ما مقابل در یکی از واحدها رفتیم و در زدیم. چون زن جوان در را باز کرد به زور وارد خانه شدیم .اما نتوانستیم چیزی سرقت کنیم .با فریادهای این زن ما که ترسیده بودیم ماشین را جا گذاشتیم و فرار کردیم .

به دنبال اظهارات پسر جوان ،سه همدست وی که 18، 24 و 25 ساله هستند بازداشت شدند و و همگی گفتند طراح نقشه سرقت نیما بوده است .

با بررسی تاریخ تولد نیما مشخص شد این پسر زیر 18سال سن دارد. به همین خاطر پرونده اش برای رسیدگی به دادگاه اطفال فرستاده شد. سه متهم دیگر نیز در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند.

پشت پرده سرقت عجیب در تهرانپارس

در آن جلسه متهمان ادعای عجیبی را مطرح کردند.محسن گفت :ما از قبل آزاده را می شناختیم و می‌دانستیم به تنهایی با مادرش هم زندگی می‌کند. او خودش از ما خواسته بود تا به خانه‌اش برویم. به همین خاطر مقابل در رفتیم و خودش در را برایمان باز کرد.اما وقتی وارد خانه شدیم مادرش شروع به داد و فریاد کرد و ما فرار کردیم .ما انگیزه‌ای برای سرقت نداشتیم و برای خوش گذرانی به خانه آنها رفته بودیم.

دو همدست وی نیز اظهارات او را تایید کردند و مدعی شدند به زور وارد خانه نشده بودند.

با اظهارات متهمان قضات دادگاه جلسه را به بعد موکول کردند تا تحقیق از شاکی ها تکمیل و آنها نیزبه دادگاه احضار شوند.

دومین دادگاه

در دومین جلسه رسیدگی به این پرونده آزاده و مادرش در دادگاه حاضر شدند و متهمان را دروغگو خواندند.این مادر و دختر گفتند متهمان به زور وارد خانه شان شده و حتی قصد آزار شیطانی دختر جوان را داشته اند که با التماس های او و مادرش از این کار منصرف شده اند.

زن جوان گفت: متهمان از خانه مان دستگاه پلی استیشن و دستگاه فشارسنج دزدیدند و گریختند که پلیس این وسایل را از خانه شان کشف کرد.ما از انها شاکی هستیم و برایشان اشد مجازات می خواهیم.

سپس سه متهم که با قرار وثیقه آزاد بودند یک به یک از خود دفاع کردند. محسن حرف های قبلی اش را تکرار کرد و گفت: ما برای برقراری رابطه به خانه مادر و دختر رفته بودیم اما چون سر پول با هم به توافق نرسیدیم زن جوان شروع به داد و فریاد کرد.به تازگی مطلع شده ایم نیما که در کانون اصلاح و تربیت بود دست به خودکشی زده و جان سپرده است.

دو متهم دیگر نیز گفتند: ما قصد سرقت و تجاوز  نداشتیم و از ترس آبرویمان با جا گذاشتن ماشین فرار کردیم.ما شنیده ایمنیما در کانون اصلاح و تربیت خودکشی کرده است.

قاضی پرسید:اگر قصد سرقت نداشتید چرا اموال شاکی ها در خانه تان پیدا شد و چرا همراه خود چاقو و قمه برده بودید ؟ که متهمان سکوت کردند.

با پایان دفاعیات متهمان، قضات وارد شدند و دستور بازداشت سه متهم را صادر کردند تا برای آنها حکم صادر کنند. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 646153 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟